Po internetu se v poslední době rychlostí blesku šíří šokující video. V Česku to tedy až tak závratná rychlost není, protože se přece jen jedná o video v angličtině, ale i tak. Jde v něm totiž o něco hodně zajímavého. Vlogger v něm má prý důkaz, že reklamní program Facebooku je podvod!
Štítek: Sociální reklama
První reklama na Instagramu je tady
Instagram začal v pátek zobrazovat první sponzorované reklamy. Prvenství s reklamou drží módní značka Michael Kors.
Facebook bude vydělávat na svých uživatelích
Ve snaze vydělávat na své více než miliardě uživatelů by měl Facebook už letos v létě zavést reklamní video.
Facebook nakoupil od Microsoftu reklamní technologii Atlas. Hodlá vyždímat ještě více peněz z reklamy?
Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.
Zpěvačka Lady Gaga spustila svojí sociální síť
Americká zpěvačka Lady Gaga vytvořila pro svoje fanoušky vlastní sociální síť s názvem Littlemonsters.com. Extravagantní hudební celebritu, která se vydala ve stopách Marka Zuckerberga, sleduje na sociální síti Twitter 20 milionů fanoušků. Ti by mohli vytvořit základ pro její novou sociální síť.
Twitter: Jak pohodlněji zjistit, kdo vás retweetoval? Máme tip!
Asi nejsme sami, kdo si myslí, že to Twitter trochu nevychytal s novou uživatelskou nabídkou, v níž se objevila záložka Activity a už není tak dobře zřetelné, kdo vlastně retweetoval naše příspěvky. Na Twitteru se o tom nemálo diskutovalo, my jsme pro vás našli možnost, jak na to jednoduše přijít...
Vydělávání na internetu: Jak na sociální a e-mailovou reklamu?
V našem dnešním článku navážeme na ten pondělní, ve kterém jsme nakousli problematiku internetové reklamy. Tentokrát se budeme bavit o tom, jak na reklamu na sociálních sítích, kde je hranice mezi e-mailem a spamem, či jakou zvolit cílovou skupinu. Hned na úvod si ale ujasníme nějaké základní pojmy v internetové reklamě.