Štítek: Sociální sítě

ScreenShot002

VIRAL: Opilí mladíci v Ostravě postavili sněhuláky na zastávce

Sněhuláci k zimnímu období neodmyslitelně patří. Dva opilí mladíci postavili dva sněhuláky ve velikosti dospělého člověka na Sokolovské ulici v Ostravě – Porubě. Pro jejich umístění zvolili netradiční místo, a to autobusovou zastávku zvanou Poruba Vozovna.

mobile-phone-1917737_1280

Za nevhodný obsah na Facebooku můžete dostat až 12 let vězení

Člověk, který bude veřejně podporovat či schvalovat teroristický čin, například na sociální síti Facebook, se může dostat až na 12 let za mříže. Tuto novelu trestního zákoníku připravilo ministerstvo spravedlnosti už v loňském roce, ale v platnost vstupuje až nyní.

foto

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

deadpose1

#DeadPose: Nový trend na sociálních sítích v Africe

Jsme teprve na začátku nového roku a sociálními sítěmi už hýbe další trend. Tentokrát challenge postihla Jižní Afriku, ale možná je jen otázkou času, kdy pronikne i k nám.

78 % uživatelů řeší, zda zůstat nebo odejít ze sociálních sítí

Kyberbezpečnostní společnost Kaspersky Lab provedla průzkum, z něhož vyplývá, že značná část lidí uvažuje, zda zůstat či odejít ze sociálních sítí. Důvodem, proč zvažují zrušení profilů na sociálních sítích, je, že na nich tráví spoustu času. Ale na druhou stranu se obávají toho, že by ztratili kontakt s přáteli a digitální vzpomínky.

autor_foto_plzensky-barcamp

Jana Leitnerová: Nemalujte čerta na zeď, namalujte tam celé peklo (II. část)

V první části rozhovoru se Jana Leitnerová rozpovídala o sociálních sítích jako takových. Podílela se na přípravě komunikačních strategií velkých firem. A ví, jak se vypořádat s trollingem, kritikou či jak komunikovat se zákazníky.

autor_foto_matka-kralikova

Jana Leitnerová: Facebook je úplně pro každého (I. část)

Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.

vine-camera

Máme dobré zprávy: Vine přežije

Není to dlouho, co Vine oznámil, že končí. Celý internet málem vyvěsil černou vlajku, uživatelé byli smutní. Nyní se ale ukazuje, že ještě nic není ztraceno. Vine přežije! Ale pouze jako aplikace pro natáčení videí, nikoliv sociální síť.

portal-pro-rodice

Facebook spustil portál s radami pro rodiče

Mnozí rodiče se bojí toho, co jejich děti dělají online. Zakazují jim určité činnosti – například registrovat se na Facebook. Jenže to víte. Zakázané ovoce chutná nejlépe.

cover-photo-updated-800x315

Social Media Experts: Vzdělávací skupina pro marketingové manažery

Ve čtvrtek 1. prosince 2016 byla spuštěna expertní vzdělávací skupina pro marketingové manažery. Ve své podstatě se jedná o kontinuální vzdělávání, prostřednictvím kterého můžete získat přístup k know-how společnosti SocialSharks. Cena vzdělávacího programu zvaného Social Media Experts je 2 500 korun měsíčně.

Nahoru