Štítek: Spodní prádlo

El.Ka – takhle by měla značka vystupovat na sociálních sítích

Tak jsme zase v rybníčku českých e-shopů narazili na jeden, který si zaslouží pozornost. Spodní prádlo El.Ka má totiž velice dobrou strategii na sociálních sítích. Ovládají Facebook i Instagram a hlavně razí jasné heslo.

INZERCE: Valentýnské dárky pro ženy

Jojo, Valentýn se k nám sice dostal až po sametové revoluci a je to hlavně dobrý tah pro obchody, ale žádná žena se neurazí, když ji něčím obdarujete. Všechny obchody vám teď podstrkují valentýnské slevy, neříkejte, že jste si toho šílenství nevšimli. Pravda je však taková, že za pěkný dárek nemusíte utratit tisíce. Ani stovky. Kolikrát stačí maličkost.

Neuvěřitelný příběh Roye Raymonda, který založil nejznámější značku Victoria’s Secret a pak skočil z Golden Gate Bridge

Pokud jste podobně jako já více jak stokrát viděli film “Social Network”, nedozvíte se skoro nic nového. Právě v tomto filmu byla menší pasáž, kde představitel Seana Parkera (spoluzakladetele služby Napster), vypráví neuvěřitelnou cestu úspěchu Roye Raymonda.

Učitelka mu posílala své fotky v tangách na Instagramu a pak s ním měla sex

Snapchat, Instagram Direct a jiné možnosti komunikace přináší spoustu nového do našich životů. V minulém století určitě neznali sexting, tedy posílání zpráv, fotek a videí se sexuálním obsahem. Je to v pořádku, pokud si takové věci posíláte se svým přítelem. Pokud nemáte přítele a posíláte své nahé fotky každému druhému, je to jen vaše věc. Jenže vždycky je tam to riziko, že se fotky dostanou na veřejnost, jako se to stalo jedné americké učitelce.

INZERCE: Buďte sexy i ve spánku

Vůbec přece nezáleží na tom, zda usínáte sama nebo každý den uléháte vedle milované osoby. V obou případech můžete i v noci vypadat úžasně. Ve druhém případě pochopitelně proto, abyste se mu líbila. V tom prvním proto, abyste se líbila sama sobě. Mít sebevědomí a být spokojená sama se sebou je pro ženy jedna z nejdůležitějších věcí.

První reklama bez zásahu Photoshopu

Firma prodávající dámské spodní prádlo vytvořila snad první reklamu bez jakéhokoliv zásahu Photoshopu. Takže v jejich reklamě nenalezneme žádné super-modelky, které jsou tisíc-krát upravené, ale pouze normální ženy s drobnými nedostatky. Kdybych neřekl, že to je bez Photoshopu, poznali byste to?

Chytrou podprsenku rozepne pouze pravá láska

Japonští vynálezci vytvořili něco, co se rozhodně nebude líbit zlatokopkám. Pokud jim jejich bohatý přítel pořídí nově vytvořenou podprsenku, projeví se jejich pravý záměr. Tahle podprsenka se totiž rozepne pouze tehdy, když vycítí pravou lásku své nositelky.

V zahraničí se opět baví na účet ČR: 600 000 korun na kalhotky s bobrem a slipy s ptákem

Ministerstvo životního prostředí České republiky na sebe váže pozornost nejen zahraničních tištěných a elektronických magazínů, ale i široké veřejnosti. Nechalo totiž nechat vyrobit reklamní předměty v hodnotě 600 000 korun, a to ne ledajaké. Bílé kalhotky s obrázkem bobra a slipy stejné barvy, jež zdobí obrázek kormorána!

Nahoru