Každý den lidé shlédnou miliardu videí na YouTube a na Instagramu přibývá 52 fotografií každou sekundu. Každou vteřinu se také na sociální sítě přihlásí dva noví uživatelé.
Začít s podnikáním bez předběžného průzkumu, to je stejné jako zavázat si oči a pokusit se přeplavat moře. Bezpečnější je vzít si mapy a zjistit, jak nejlépe přeplout na druhou stranu. K tomu potřebujete dobrou loď, kormidlo a celou řadu dalších věcí. Pojďme se zblízka podívat na nástroje, které na své plavbě budete potřebovat.
Ernesto z blogu TorrentFreak přesvědčil zástupce tří největších veřejných torrentových trackerů, aby spojili svá data dohromady, a tím udělali unikátní průřez P2P scénou. Díky tomu známe počet současně přihlášených uživatelů a také sdílených souborů.
Společnost Apple obhájil první pozici mezi nejhodnotnějšími značkami světa. Hodnota značky Apple vzrostla o 1 %, naopak třeba značka Samsung zaznamenala nárůst o 51 %.
Najdete na Facebooku nějaké stránky, skupiny či statusy, které se vám líbí. A protože se s daným sdělením na stránce ztotožňujete, kliknete na modré tlačítko LIKE. A právě tento jeden klik o vás prozradí doslova všechno, od toho jestli máme rádi skupinu U2, Queen, kouříte marihuanu či máte rádi holky s velkýma očima, až po vaši sexuální orientaci.
Nejvyužívanějším a nejdynamičtěji rostoucím komunikačním kanálem na internetu je e-mail. Vyplývá to z průzkumu společnosti Seznam.cz o způsobech on-line komunikace. Výsledky jsou shrnuty v přehledné infografice „Komunikace na internetu“.
Pamatujete si na smrtelnou nehodu sedmnáctiletého chlapce, o kterém televize TV Nova tvrdila, že byl náruživý hráč? Pokud si na tuto reportáž nepamatujete, připomeňte si, co vše bylo řečeno o daném mladíkovi ve večerních zprávách na TV Nova. Rád bych podotknul, že zde Nova uvedla, že Martin byl náruživý hráč a dávalo tento fakt do spojitosti s jeho zkratovitým jednáním. Studie jedné britské agentury Medical Research Council totiž dokazuje, že přílišné hraní nemá žádný negativní vliv na chování dětí.
Třetí nejnavštěvovanější server na světě YouTube, který v roce 2006 koupila společnost Google, navštíví každý měsíc již více než jedna miliarda uživatelů. Vyplývá to z oficiálního vyjádření Googlu, který tvrdí, že jeho populární videoserver navštíví každý druhý internetový uživatel.
Někdy stačí opravdu málo a ze zdánlivě nesmyslné a jednoduché věci se může stát hit. Zatímco loni internetu vládl tanec Gangnam Style jihokorejského zpěváka PSY, letos je to Harlem Shake. A tato roztomilá infografika se pokouší srovnávat dva nejznámější "taneční styly" Gangnam Style a Harlem Shake. Který z nich je úspěšnější a v čem?
Podle nové studie přispělo loňské zavření stránek Megaupload a Megavideo ke zvýšení příjmů z digitálního prodeje a pronájmu filmů. Výzkum se opíral o výsledky dvou předních filmových studií a byl proveden ve 12 zemích. Na zprávu upozornila stránka listu Wall Street Journal.
Jon Millward si řekl, že se pokusí zanalyzovat 10 000 profilů jednotlivých herců a hereček z pornoprůmyslu (3000 mužů, 7000 žen). Celá studie mu zabrala 6 měsíců. Ze získaných dat se pokusil sestavit výstup, který zmapoval, jak vypadá průměrný pornoherec a pornoherečka. Dozvíte se tak například, že průměrně 1/10 pornoherců natočí jeden jediný film a poté celý pornoprůmysl opustí.
U příležitosti Světového mobilního kongresu, který probíhá ve španělské Barceloně, připravila společnost AVG Technologies (NYSE:AVG), poskytovatel internetové a mobilní bezpečnosti pro 146 milionů aktivních uživatelů, speciální průzkum o tom, jak Češi zacházejí se svými chytrými mobilními přístroji a jak si jsou vědomi možného narušení bezpečnosti.
Na internetu je k nalezení další pěkná infografika rekapitulující dráhu všech vozítek, které se proháněly po Měsíci nebo Marsu. Zajímá vás, jaká vozítka kdy vstoupila na Měsíc nebo Mars, jako vzdálenost nakonec urazila, kolik kilometrů ujelo Apollo 15, Apollo 16 a nebo Apollo 17? Mrkněte se!
Porovnejte jednotlivé metriky vašich stránek na Facebooku, které spravujete. Dozívte se, jakou interakci by měly mít vaše stránky, pokud mají do 1 000 fanoušků. Kolik průměrně vypublikují zpráv stránky s 10 000 fanoušky. A mnohé jiné. Ostatně - mrkněte na to sami.
Máte vytvořenou úžasnou zprávu, ale nevíte, jak přimět lidi, aby šířili vaše statusy po Facebooku? Expert na sociální sítě Mari Smith sepsal několik postupů, které vám pomohou k tomu, abyste byli na Facebooku daleko více úspěšnější.
Česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.ro. oslovila se svým rozsáhlým týmem široký vzorek nakupujících, aby zjistila, co nás nejvíce ovlivňuje během nákupu. Není žádným překvapením, že nejvíce táhnou slevové a letákové akce (46%). Nezaostávají však ani novinky (23%) či osobní doporučení (17%). Ve slevových akcích pak jasně vedou akční ceny (63%), následované typem 2+1 (20%) a dárkem k nákupu (10%).
Slovo startup otevírá dveře do médií i peněženky investorů. Pokud by se ve větší míře používalo už v roce 2008, Vasečočky.cz by byly startupem zcela jistě. Úspěšným startupem. Začínaly na zelené louce, aby se během 5 let vypracovaly v e-shop s ročním obratem ve výši 120 milionů korun. V prosinci 2012 přivítaly zákazníka s pořadovým číslem 100 000.
David Rothschild pracující v Microsoft Research má za úkol odhadovat budoucnost na základě velkých dat. Internet je tak mocné médium, že díky neuvěřitelnému množství netříděných informací článků a grafů, které obsahuje lze analýzou zjistit atmosféru ve společnosti případně předpovídat budoucnost.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.