Štítek: Statistiky návštěvnosti

Internetová návštěvnost

Krize on-line reklamy: Webový traffic je z třetiny falešný

Digitální reklama tento rok vystoupá k $50 miliardové hranici. Obchodníci se však stále častěji setkávají s falešnými návštěvníky. Způsob měření internetové reklamy otevírá dveře podvodníkům, kteří s pomocí falešných návštěv navyšují účty za reklamu.

Na iHNED byly omylem dva měřící kódy, které zdvojnásobovaly statistiky

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), které kontroluje metodiku měření u NetMonitoru na jednotlivých webech, našlo další přešlap. Tentokrát se prohřešil iDNES, který na stránky vložil „nechtěně“ dva měřící kódy. To…

Neztraťte se v novém Google Analytics rozhraní

Google poměrně nečekaně v noci na dnešek provedl změnu rozhraní svého nástroje pro webovou analytiku – Google Analytics. Nejedná se sice o žádné zásadní změny, které by znemožnily uživatelům Google Analytics používat, ale někoho by to určitě mohlo zmást. Pojďme se tedy společně podívat, k jakým změnám vlastně došlo.

Dle studie NetMonitoru má česká internetová populace už 6,5 milionu lidí

Web NetMonitor, který provozuje společnost Gemius S.A. ve spolupráci se společností Mediaresearch, pravidelně monitoruje návštěvnost většiny českých webů. V měsíční zprávě za říjen NetMonitor odhalil, že internetová populace v ČR už čítá 6,5 milionu lidí. Přitom ještě v září to bylo o 200 000 méně, v srpnu to bylo 6 080 867 a v červnu 5 967 941 lidí.
Nahoru