Štítek: Štefan Chochláč

Štefan Chochláč: Na světe existuje 350 000 majitelů shopů, ti všichni mohou být naši zákazníci (3/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen zboží Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí…

Štefan Chochláč: Hlavním problémem PPC reklamy pro e-commerce je její časová náročnost (2/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen tovarů Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí za možná revolučním českým startupem Blue Winston. Ten by měl usnadnit práci všem PPCéčkařům. Respektive – spíše jim tu práci bude brát. Měl by totiž umět PPC specialisty zcela nahradit. A tak si o něm konečně jdeme pořádně popovídat.

Štefan Chochláč: Blue Winston dokáže jednoduše nahradit člověka (1/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen tovarů Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí za možná revolučním českým startupem Blue Winston. Ten by měl usnadnit práci všem PPCéčkařům. Respektive – spíše jim tu práci bude brát. Měl by totiž umět PPC specialisty zcela nahradit. A protože se mi tento projekt zdál zajímavý (a Štefana navíc moc v médiích neuvidíte), tak jsem si jej pozval k nám do redakce, aby nám o tom povykládal více.

Nahoru