Štítek: Tvorba webu

googlecom

Google neprojde svým vlastním testem použitelnosti webu

Google nedávno oficiálně představil svůj nástroj, který pomůže otestovat rychlost a použitelnost vašeho webu na desktopových a mobilních zařízeních. Docela ironické je, že všechna kritéria nesplňují ani jeho vlastní stránky.

web

7 důvodů, proč se vaše firma neobejde bez webových stránek

Mnoho malých podnikatelů si myslí, že jejich firma žádný web nepotřebuje. Domnívají se, že se jim ani nevyplatí, nebo že když oni nepoužívají počítač, nedělají to ani jejich zákazníci. Ale to je omyl. Web potřebuje každá firma bez ohledu na velikost.

worst-website-ever

10 nejhorších webů světa

Strašidelná grafika, žádná navigace, blikající ikony a celkově otřesné zpracování jako z devadesátých let. To jsou typické znaky těch nejstrašidelnějších webů, které jsme našli. Smutné na tomto výběru však je, že se nejedná o deset let staré a zapomenuté weby, ale aktuálně fungující prezentace e-shopů, osob i organizací. Podívejte se na příklady těch nejhorších.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

Jaký hosting vybrat? Ten, jehož služby využijete

Základem při výběru hostingu je stanovit si vlastní potřeby. Jakmile si sepíšete, co od hostingu očekáváte, začíná hledání. Bohužel jsou webhostingové balíčky často nastaveny tak, že je v nich aspoň jedna služba, kterou nevyužijete. A právě z tohoto důvodu existuje Puzzle hosting, ve kterém je možné si parametry vybrat.

smartmeter_06_

SmartMeter.io: Otestujte si web, aby už nikdy nespadl

Je prakticky nemožné otestovat výkon webu bez použití nějakého programu, který generuje tisíce virtuálních uživatelů. Jen tak lze zjistit, zda web nápor vydrží a co přesně dělá problémy. A k tomu účelu společnost Etnetera představila novinku SmartMeter.io.

maxresdefault

Nakopni se a začni tvořit weby! Projekt Webrebel vás k tomu „dokope“

Během posledních dvou měsíců se dostává stále více do podvědomí projekt Webrebel, který se vás bude snažit dokopat k tvorbě moderních a fungujících webů. Hlavní výhodou jsou video tutoriály, kde je přesně vysvětlováno co a jak děláte.

wordcamp

Za lístek na WordCamp získáte rok webhostingu zdarma

Jak strávíte poslední únorový den? V Praze na Vysoké škole ekonomické se sejde spousta nadšenců, kteří se budou zabývat WordPressem. Bude tam totiž probíhat už druhý WordCamp. A pokud se tam náhodou plánujete taky podívat, máte šanci získat webhosting na rok zdarma.

Laptop

11 nápadů pro online podnikání

Jednou z nejrychlejších a nejjednodušších cest, jak začít podnikat je online podnikání. Především v dnešní době je velmi populární, stále roste a rozšiřuje své možnosti. Jednoduchost je v tom, že je mnohem snazší, než našetřit tisíce až sta tisíce korun, najít vhodné místo či nemovitost pro vybudování vaší firmy a další složitosti s tím spojené. Prostě sednete k internetu, najdete si vhodné místo online pro váš byznys a žádné tisícové částky k tomu potřebovat nebudete. Vše z pohodlí vašeho domova a levně.

google-logo-stock-11_2040.0

Google: Weby s responzivním designem nehodnotíme lépe

Už nějakou dobu se živě diskutuje o tom, zda Google náhodou ve výsledcích vyhledávání neupřednostňuje weby, které mají responzivní design. Teď máme ale důkaz, že tomu není. Nebo aspoň to Google tvrdí.

Kansas-City-SEO

8 důvodů, proč potřebujete SEO

O SEO jste jistě někdy něco slyšeli. Nebudeme tady rozebírat, o co jde, protože je to tak široce známý pojem, že je to zřejmě zbytečné. Místo toho se podíváme na důvody, proč optimalizaci pro vyhledávače vlastně potřebujete. Přesvědčíme vás, že funguje.

web-ostry-jako-britva

Mějte web ostrý jako břitva s knihou od Jana Řezáče!

Pokud vydá někdo jako Jan Řezáč, jeden z nejznámějších českých konzultantů webů, dlouho očekávanou knihu o webdesignu, je jasné, že se strhne velká lavina. A ta s sebou ponese velký zájem široké veřejnosti, protože se jedná o první podobnou práci na tuzemském knižním trhu.

WordPress Logo

Je lepší použít open source (WordPress). Anebo řešení na míru u firemního webu?

Vcelku oblíbená otázka, zvláště na českém Webtrhu. Problém je v tom, že jednoznačná odpověď na ni ani neexistuje. A my si dnes vysvětlíme proč. Je to trochu komplikované. Ono to totiž není tak, že když vsadíte na Wordpress, zvládnete si web udělat úplně sami.

kvetka uvodni

Květoslava Lišková: Díky OVACOPI jsem vystoupila z komfortní zóny

Přestože je z Krnova, má ryzí ostravské srdce. Teprve dvaadvacetiletá Květoslava Lišková toho za pár let stihla skutečně mnoho – spojila ostravské pisálky, programováníchtivé slečny i milovníky technologií. O OVACOPI, platformě setkávání copywriterů a kreativců, říká, že vzniklo z nešťastné lásky, aby ji mohlo udělat šťastnou. A kromě ní také stovky pravidelných návštěvníků těchto inspirativních akcí.

macaw

Macaw: V čem je tento webdesignový nástroj tak výjimečný?

Pokud toužíte po působivém webdesignu, chce to něco víc než jen naplácat vizuálně atraktivní obrázky na jednu stránku. A k tomu, abyste působivé elementy oživili a dali jim nějakou formu, potřebujete značné množství HTML kódu.

50 free šablon call-to-action tlačítek

50 free šablon call-to-action tlačítek

Jestli existuje něco, co může uživatele nejlépe přimět k udělání toho, co potřebujete, jsou to call-to-action tlačítka. Bez nich byste nemohli vyzvat své publikum, aby udělali něco, co prospívá vašemu podnikání. A právě teď máte k dispozici zdarma ke stažení balík 50 takových hezky vypadajících tlačítek.
13 krásných příkladů webdesignu ve výrazných barvách

13 krásných příkladů webdesignu ve výrazných barvách

I když se vám to tak možná nezdá, začlenění odvážných barev do designu webu je určitě dobrý způsob, jak získat pozornost uživatelů a dát vašim stránkám nezapomenutelnou osobnost. Problémem může být přijít se správnou barevnou kombinací, ale pokud se vám to povede, výsledek bude mít překvapující velký dopad. Zkuste se inspirovat v následujících třinácti příkladech, ve kterých se designéři rozhodně nestyděli použít i odvážnější barvy. A výsledek stojí za to.
13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.
Nahoru