Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.
Nejen že favicon hezky představí každou stránku, ale může mít i další využití. S pomocí javascriptové knihovny Favicon.js dáte svým faviconům nový rozměr. Uděláte z nich notifikační favicony.
Potřebujete navrhnout skvělý webový formulář? Nejste si jisti, kde začít? Jessica Enders pro vás má recept na vytváření formulářů, které budou bezchybně fungovat a lidé je vyplní. A to je přece jejich účel.
CSS (Cascading Style Sheets) neboli kaskádové styly je jazyk sloužící pro naformátování HTML dokumentů. Jedná se vlastně o kolekci metod, kterou upravujeme grafickou podobu stránek. Hlavním smyslem je umožnit návrhářům…
Boj mezi webovými designéry a vývojáři asi nikdy neskončí. Stejně jako jin a jang jsou tito dva v neustálé bitvě, ve které se snaží prokázat svou převahu nad tím druhým. A to všechno přestože velmi úzce spolupracují. Tato infografika jejich bitvu líčí naprosto přesně. Můžete vidět, kolik si který z nich vydělává, čeho se bojí, co si nosí všude s sebou. Užijete si určitě i hodně zábavy.
Čím více se rozšiřují zařízení jako jsou mobily a tablety, tak tím více je jasně, že jedná velikost webstránky už nestačí. Responzivní web design se uvádí jako všeobecně platné řešení. Je ale skutečně správné pro každého?
Podmínky pro používání obrázků online vymezuje copyright. A existuje mnoho online databází, které nabízejí obrázky, které můžete přidat na svůj web bez otázky jakýchkoliv autorských práv, zdarma. Pokud se chcete vyhnout nepříjemným překvapením v podobě pokut za zneužití autorsky chráněných snímků, pojďte se podívat na několik míst, kde můžete snadno najít kvalitní snímky, při jejichž použití vám nic nehrozí.
V začátcích mobilních zařízení se weby řešily tak, že byla jedna verze pro desktopy a druhá pro mobilní zařízení. Dělá se to tak sice i dnes, ale máme tu i mnohem praktičtější řešení: responzivní webdesign, který se přizpůsobí každému zařízení. Pokud jste se rozhodli tvořit responzivní web, tady je pár osvědčených postupů, které byste měli dodržovat, aby byl design bezproblémový opravdu na každé platformě.
Znáte to jistě z vlastní zkušenosti. Existuje mnoho průzkumů o tom, kolik času lidé stráví na jednom webu. Čísla jsou docela ohromující, stačí nám totiž skutečně málo k tomu, abychom web přelítli očima a zjistili, o čem pojednává. A tak pár výzkumníků studovalo, jak se lidé dívají na webové stránky, a zde máme 10 užitečných poznatků, které vypozorovali.
Lorem ipsum dolor sit amet. Pokud jste už z těchto slov naprosto unaveni a znechuceni, protože se objevují všude, přinášíme vám teď pár možností, které nabízí mnohem zajímavější texty.
Přesuňme se teď trochu do budoucnosti jako v nějakém sci-fi filmu. Protože si ale nedovolíme předpovídat technický pokrok moc dopředu, posuneme se jen o rok. Píše se rok 2014. Pár technologií je už mrtvých, málokdo si na ně vzpomene, protože byly nahrazeny modernějšími. K internetu se lidé stále více připojují přes své tablety či smartphony.
Design je důležitý jak pro webové tak pro mobilní startupy. Ale problém je nasnadě: není vždy tak jasné, jak udělat působivý design. Je to v dnešní době jen o tom udělat ho jednoduší, čistší a efektivnější? Odborníci přišli s pěti klíčovými trendy dnešní doby, díky kterým budou vaše webové stránky přitažlivější.
Standardy vzhledu webů jsou dnes nastaveny ve velmi vysokých výšinách. Stejně tak je tomu u WordPress šablon. Téměř všechny z těch hezkých jsou však placené. Musíme tedy vždy za kvalitní šablonu platit? Ne tak docela. Tady je pár těch, které vypadají přívětivě a drží se trendů dnešní doby, protože většina z nich byla vydána v letošním roce.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.