Ačkoli dostala hra Citizen Burger Disorder v programu Steam Greenlight zelenou již v listopadu minulého roku, tak u nás v Česku ji stále zná poměrně málo lidí. Její autor, který si říká Kritz,…
Štítek: unity
Blender 3D CZ – LowPoly model – Kašna – #3 – Textury
V minulém díle tutoriálu jsme na model kašny nanesly UV mapu, no a nyní je na řadě, abychom na model aplikovali textury a dotáhli tak model do finální podoby, aby byl připraven na export do herního enginu unity, o kterém si něco povíme v příštím a zároveň posledním díle tutoriálu této série.
Blender 3D CZ – LowPoly model – Kašna – #2 – UV mapování
Ve druhém díle tutoriálu o modelování kašny pro herní engine unity si něco povíme o jejím UV mapování.
Blender 3D CZ – LowPoly model – Kašna – #1 – Modelování
Máme zde pro vás další sérii tutoriálu od známého českého autora Ahedova. Nyní vám poradí jak vymodelovat a následně importovat model kašny do herního enginu unity. V tomto prvním díle se podíváme na samotnou modelaci kašny.
Tvorba lowpoly stromu pro herní engine UNITY #3
Stromy, květiny a kameny dotvářejí realistický dojem exteriérů a je proto potřeba dát si na nich záležet. Zároveň člověk musí dbát na to, aby počet polygonů byl co nejmenší a daný prvek mohl v levelu použít co nejvícekrát. V této třetí části dokončíme celý strom a zobrazíme jej v herním enginu.
Tvorba lowpoly stromu pro herní engine UNITY #2
Stromy, květiny a kameny dotvářejí realistický dojem exteriérů a je proto potřeba dát si na nich záležet. Zároveň člověk musí dbát na to, aby počet polygonů byl co nejmenší a daný prvek mohl v levelu použít co nejvícekrát. V této druhé části se podíváme na tvorbu základní textury větve a listů.
Tvorba lowpoly stromu pro herní engine UNITY
Stromy, květiny a kameny dotvářejí realistický dojem exteriérů a je proto potřeba dát si na nich záležet. Zároveň člověk musí dbát na to, aby počet polygonů byl co nejmenší a daný prvek mohl v levelu použít co nejvícekrát.