Advergaming je oblíbená marketingová technika spočívající ve vytvoření počítačové hry propagující danou značku a jejím umístění na internet. Jedná se tak o reklamní sdělení u kterého se bavíte a zároveň…
Štítek: Virální kampaň
Buzz marketing
Jak už napovídá slovíčko „buzz“ v překladu znamenající „bzukot“ či „hukot“, jedná se o jednu z marketingových metod, jejímž hlavním úkolem je rozpoutat vášnivé debaty, rozruch nebo hype okolo dané…
Penis v ponožce: Kampaň proti rakovině se stala hitem sociálních sítí
Jak to tak vypadá, postupně se nám rozjíždí další šílenost, která zaplaví Facebook. Jen si vzpomeňme na pití piva na ex, není to přece tak dávno. Avšak tentokrát jde o něco úplně jiného. Za celým nápadem totiž stojí dobrý úmysl.
Infografika: 5 klíčových elementů virálního obsahu
Cílem každého markeťáka je, aby byl jím poskytnutý obsah sdílen napříč všemi digitálními kanály a aby se dostal k co nejširšímu publiku. To se obvykle snáze řekne než udělá. Které faktory nejvíce ovlivňují lidi na internetu, aby sdíleli přijímaný obsah?
Virální video Dove se stalo nejsledovanější reklamou vůbec
Nový klip v rámci reklamní kampaně Skutečná krása kosmetického gigantu Dove se záhy po svém uvedení na YouTube stal virálem a pouhý měsíc od svého uvedení se již jedná o nejsledovanější reklamní klip vůbec. V pondělí to uvedl samotný Dove.