Štítek: Virální kampaň

advergames

Advergaming

Advergaming je oblíbená marketingová technika spočívající ve vytvoření počítačové hry propagující danou značku a jejím umístění na internet. Jedná se tak o reklamní sdělení u kterého se bavíte a zároveň…

girls buzz

Buzz marketing

Jak už napovídá slovíčko „buzz“ v překladu znamenající „bzukot“ či „hukot“, jedná se o jednu z marketingových metod, jejímž hlavním úkolem je rozpoutat vášnivé debaty, rozruch nebo hype okolo dané…

cock-in-a-sock-cover

Penis v ponožce: Kampaň proti rakovině se stala hitem sociálních sítí

Jak to tak vypadá, postupně se nám rozjíždí další šílenost, která zaplaví Facebook. Jen si vzpomeňme na pití piva na ex, není to přece tak dávno. Avšak tentokrát jde o něco úplně jiného. Za celým nápadem totiž stojí dobrý úmysl.

Infografika: 5 klíčových elementů virálního obsahu

Infografika: 5 klíčových elementů virálního obsahu

Cílem každého markeťáka je, aby byl jím poskytnutý obsah sdílen napříč všemi digitálními kanály a aby se dostal k co nejširšímu publiku. To se obvykle snáze řekne než udělá. Které faktory nejvíce ovlivňují lidi na internetu, aby sdíleli přijímaný obsah?
Virální video Dove se stalo nejsledovanější reklamou vůbec

Virální video Dove se stalo nejsledovanější reklamou vůbec

Nový klip v rámci reklamní kampaně Skutečná krása kosmetického gigantu Dove se záhy po svém uvedení na YouTube stal virálem a pouhý měsíc od svého uvedení se již jedná o nejsledovanější reklamní klip vůbec. V pondělí to uvedl samotný Dove.
Nahoru