Jak už napovídá slovíčko „buzz“ v překladu znamenající „bzukot“ či „hukot“, jedná se o jednu z marketingových metod, jejímž hlavním úkolem je rozpoutat vášnivé debaty, rozruch nebo hype okolo dané…
Štítek: Virální marketing
Co má společného trumpeta a účes Donalda Trumpa?
Především webovou stránku TrumpDonald.org, na které můžete tomuhle kontroverznímu kandidátovi na amerického prezidenta pořádně profouknout jeho bizarní účes. Trumpovi, jenž nedávno zaznamenal překvapivý neúspěch v primárních volbách ve státě Iowa,…
Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů
Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.
Lednička vám dá potraviny jen za kouzelné slovíčko
Potkali jste v Praze mluvící ledničku, která vás ještě navíc učila anglicky? Že ne? Tak to musíte rychle napravit a podívat se aspoň na video, které dokumentuje její setkání s různými lidmi. A pak si můžete lámat hlavu s tím, jestli by nebylo fajn mít takovou ledničku doma. To by vás přece donutilo naučit se cizí jazyky, kdybyste se česky k jídlu nedostali.
Virální marketing: Balíčková reklama
Virální marketing
Virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Lidé, Líbímseti). Snaží motivovat příjemce reklamního sdělení k dalšímu šíření reklamy….