Štítek: Virální marketing

Buzz marketing

Jak už napovídá slovíčko „buzz“ v překladu znamenající „bzukot“ či „hukot“, jedná se o jednu z marketingových metod, jejímž hlavním úkolem je rozpoutat vášnivé debaty, rozruch nebo hype okolo dané…

Co má společného trumpeta a účes Donalda Trumpa?

Především webovou stránku TrumpDonald.org, na které můžete tomuhle kontroverznímu kandidátovi na amerického prezidenta pořádně profouknout jeho bizarní účes. Trumpovi, jenž nedávno zaznamenal překvapivý neúspěch v primárních volbách ve státě Iowa,…

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

Lednička vám dá potraviny jen za kouzelné slovíčko

Potkali jste v Praze mluvící ledničku, která vás ještě navíc učila anglicky? Že ne? Tak to musíte rychle napravit a podívat se aspoň na video, které dokumentuje její setkání s různými lidmi. A pak si můžete lámat hlavu s tím, jestli by nebylo fajn mít takovou ledničku doma. To by vás přece donutilo naučit se cizí jazyky, kdybyste se česky k jídlu nedostali.

Virální marketing: Balíčková reklama

Virální marketing: Balíčková reklama

Rozmáhá se nový způsob reklamy. Firmy posílají lidem balíčky se vzorky novinek. Lidé pak tyto balíčky komentují na sociálních sítích a všude možně na internetu. Dělají firmě reklamu.
Nahoru