Štítek: virální obsah

VIDEO: Která práce je nejtěžší na světě?

Přemýšleli jste někdy o tom, která práce je nejtěžší? Když přijdete večer unavení, lehnete si k televizi a uvaříte si nějakou rychlovku v mikrovlnce, možná máte pocit, že je to ta vaše. Ale kde si to ověřit? V tomhle videu to zjistíte. Ne, neprozradíme to. Nechte se pěkně překvapit. Tohle by vás totiž určitě nenapadlo.

Twitter: Ztratil se mi pes, kde ho najdu?

Na Twitteru je spousta účtů, které vám zajistí úsměv na tváři. Někdy publikují vtipné tweety třeba vaši známí, kteří nemají tolik sledujících. Existují ale účty, které nic jiného než příspěvky nutící vás chytat se za břicho nezveřejňují. Ti mají sledujících tisíce. A není se čemu divit.

VIDEO: Až vám bude připadat, že neumíte tančit, koukněte na tohle

Když se nějaké video hodně rychle šíří po sociálních sítích, získává spoustu lajků a sdílí ho hodně lidí, obvykle je to nehorázná blbost. A přesně tak je to i tentokrát. Styl tance, který je tady zachycený, je opravdu zvláštní. Za normální situace by vám takové pohyby byly trapné. Ale tohle není normální situace.

Hit internetu: O českém bezdomovci se píše po celém světě

Ludvík Doležal (v mezinárodním podání bez našich čárek a háčků „Ludvik Dolezal“) je slavný tolik, že se o něm píše po celém světě. Většina lidí, kteří mají domov, jídlo, práci a mají se kde umýt, takhle slavná nikdy nebude. No jo. Vy se přece nemusíte na ulici potýkat s mrazivou českou zimou a nemusíte pálit svůj majetek, abyste se trochu zahřáli u ohně.

Věříte tomu? Google Earth našel ženu, která žila 7 let na opuštěném ostrově

Stejně jako občas objevíte velmi zajímavé záběry s pomocí Google Street View, dají se nečekané objekty najít i na Google Earth. Tentokrát se jedná o ženu, která žila sedm let sama na opuštěném ostrově. Kdo ji objevil a jak to s ní dopadlo? Začtěte se, protože se na konci dozvíte nečekané. Celá senzace pro vás pak možná ztratí své kouzlo. Ale nepředbíhejme…

Infografika: 5 klíčových elementů virálního obsahu

Infografika: 5 klíčových elementů virálního obsahu

Cílem každého markeťáka je, aby byl jím poskytnutý obsah sdílen napříč všemi digitálními kanály a aby se dostal k co nejširšímu publiku. To se obvykle snáze řekne než udělá. Které faktory nejvíce ovlivňují lidi na internetu, aby sdíleli přijímaný obsah?
Nahoru