Štítek: virální reklama

VIDEO: Obchodní řetězec EDEKA přichází opět s virální reklamou

Ačkoliv se jedná o německý obchodní řetězec, pravděpodobně si ho budete pamatovat, neboť v roce 2015 spustil dojemnou vánoční kampaň, která se stala okamžitě virální. A nyní se obchodní síť EDEKA opět vyznamenala.

OBRAZEM: Maybelline použila v reklamě na řasenku muže. Jeho fotografie se stala virálem!

25letý Manny Gutierrez má až neuvěřitelný počet sledujících. Už jako malý se prý díval, jak se jeho maminka líčí do práce a prochází tak každé ráno úžasnou proměnou. A tak se časem začal o make-up zajímat i on. S více než 3 miliony sledujících na Instagramu a 2 miliony odběratelů na YouTube není divu, že se stal tváří nové reklamní kampaně Maybelline!

Špatná reklama, taky reklama

Občas se stane, že se některé reklamy prostě nepovedou. Kdo by ale čekal, že se zrovna toto stane známé společnosti Durex, která se zabývá prodejem kondomů, lubrikačních gelů a ostatních vychytávek. Kdo ví, možná to společnost Durex udělala schválně, třeba chtěla, ať se právě tato reklama stane virálem na internetu.

VIDEO: Naprosto šílená reklama od Volkswagenu

Tato reklama se objevila již v dubnu. Je ale tak šílená, že vás o ni rozhodně nemůžeme ochudit. Osoby, které si v reklamě zahrály, mají určitě nezapomenutelný zážitek. Sdělení reklamy je, že když chcete řídit Volkswagen, nemusíte si ho kupovat. Stačí si jej pronajmout. Pozor ale, pokud nejste dostatečně imunní na chytlavé, jednoduché melodie, raději si vide pusťte bez zvuku.

Luxusní reklama od FreshPet, kterou si zamilujete

Letošní Vánoce Santovi nepomáhají elfové. Všechny dárky pro naše domácí mazlíčky pomáhají připravovat psí a kočičí tlapky, tedy alespoň v reklamě od FreshPet. Tato reklama vám určitě vykouzlí úsměv na tváři…a navíc, Freshpet za každé sdílení své reklamy věnuje čerstvé jídlo zvířatům v nouzi.

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

Romantická reklama na žvýkačky, která dojímá celý svět

Jednou za čas se objeví nápaditá reklama, která nás chytne za srdce. Po internetu se pomalu šíří reklama na žvýkačky, při které vám možná ukápne slza. Tento dojemný příběh Sarah a Juana zaujme všechny romantické duše.

15 vintage reklam moderních technologií

Vintage styl reklamy moderních technologií by mohl být dalším způsobem, jak z reklamních kampaní vytvořit viral. Některé z reklam, které si v dnešním článku představíme, byly vytvořeny od začátku moderními návrháři, jiné byly upraveny přímo z originálních reklam, které pocházejí z doby našich rodičů. Nechte si inspirovat. 🙂

Coca Cola odstartovala kampaň „Choose to Smile“, už mají přes 6 milionů zhlédnutí

Vymyslet koncept reklamního videa zabere stovky hodin. Ještě déle trvá proměnit nápady ve skutečnost. Poté firmy doufají, že jejich video bude virální. Coca Cola vsadila na dětskou roztomilost při realizaci…

VIRÁLNÍ REKLAMA: Nejromantičtější žádost o ruku

V důsledku romantických filmů si ženy vnukávají nesplnitelná očekávání od jejich partnerů. A nyní se k romantickým filmům přidávají i PR akce různých značek. Jednou z nich je také značka papírových lepítek Post-It….

Nová reklama od Wolkswagen aneb inženýři dostávají křídla

Co se stane, když auto ujede 160 000km? Na to se snaží odpovědět tato nová reklama od automobilky Wolkswagen, která byla v amerických televizích při Super Bowlu. Mnohem zajímavější ale je, co se děje když auto ujede 320 000km…

Virální marketing: Balíčková reklama

Virální marketing: Balíčková reklama

Rozmáhá se nový způsob reklamy. Firmy posílají lidem balíčky se vzorky novinek. Lidé pak tyto balíčky komentují na sociálních sítích a všude možně na internetu. Dělají firmě reklamu.

Facebook nakoupil od Microsoftu reklamní technologii Atlas. Hodlá vyždímat ještě více peněz z reklamy?

Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.

Jak Nivea shání nové klienty? Předstírá, že jsou teroristi

Je to virální video, není to virální video... Marketingové oddělení Nivey každopádně zvolilo hodně netradiční způsob, jak oslovit nové zákazníky. Představte si, že sedíte na letišti a v klidu čekáte na svůj spoj. Proti vám se usadí člověk s novinami a vy ke svému úžasu spatříte svůj obličej na titulní straně. A věci už pak jdou hodně rychle z kopce...
Nahoru