Štítek: Volkswagen

OR: 2014 Portland International Auto Show

Volkswagen končí s reklamním sloganem ,,Das Auto“, nahradí ho novým

Reklamy a reklamní slogany dělají mnoho. Například u společnosti Volkswagen jsme byli od roku 2007 zvyklí na reklamní slogan ,,Das Auto“, který zněl minimalisticky a právě díky tomu mnohým utkvěl v paměti. Vzhledem k problémům s kterými se automobilka v poslední době potýká, rozhodla se německá společnost s tímto reklamním sloganem skoncovat a nahradit ho zcela novým, který zní ,,Volkswagen“.

prec2_55e6af32a2a84 (1)

Inteligentní kočárek Volkswagen: Sám brzdí a dodržuje vzdálenost od osoby

Německá automobilka Volkswagen sestrojila robotický kočárek, který dokáže sám jezdit. Volkswagen do tohoto projektu zaimplementoval několik pozoruhodných nápadů. Inteligentní kočárek vznikl na základě loňské výzvy, kdy se společnost tázala zákazníků,…

VIDEO: Google bude vyrábět vlastní samořídící automobily

VIDEO: Google bude vyrábět vlastní samořídící automobily

Google chce vlastní vozidla, která budou obsluhována bez řidičů. Tato auta by měla být ve výrobě již do roku 2020 a Google je již v jednání s největšími výrobci automobilů, aby se tento plán s jejich pomocí mohl stát skutečností.

video-volkswagen

VIDEO: Po tomhle už nikdy nebudete smskovat za volantem

Po zhlédnutí tohoto videa se váš pohled na věc rozhodně změní. Budete šokováni stejně jako diváci, kteří se v Hongkongu vydali do kina. Volkswagen na ně totiž vymyslel takovou lest. Pustil jim výstražné video. A zapojil je do děje. Jejich vyděšené reakce si můžete prohlédnout.

GTI Roadster

Volkswagen převádí GTI Roadster z virtuálního světa Grand Turismo 6 do toho reálného

Společnost Volkswagen vytvořila nový vůz GTI Roadster, s kterým měli jezdit především hráči oblíbené hry Grand Turismo 6. Avšak model se jim natolik zalíbil, že se tento vůz nebude prohánět jenom ve virtuálním světě, ale i v tom reálném.

smartphone_volant

Mobil za volantem? Tohle brutální krátké video vám ukáže, to není dobrý nápad

Americká Národní správa pro bezpečnost silničního provozu vypustila novou 30sekundovou reklamu, která ukazuje, že psaní textových zpráv během řízení může být až smrtící.

Infografika: Jak se měnila loga?

Infografika: Jak se měnila loga?

I takové významné značky jako Pepsi, Shell, Xerox, BMW, IBM, Canon, Kodak, Volkswagen, Ymca, Apple, Mercedes Benz a Windows měnily občas uznaly, že jejich logo je k ničemu a změnili ho. Některá loga zůstala stejná nebo si aspoň zachovala svoji hlavní myšlenku, jiná se proměnila téměř od základů. V některých případech zase vidíme, že se dnes logo vrátilo ke své dávné původní podobě. Líbí se vám všechna konečná loga nejvíce nebo byste upřednostnili nějaké jiné, které se objevilo ve vývojové řadě?
Nahoru