Štítek: Vzhled

like-1135176_640

Facebook mění tlačítko „Like“

Všudypřítomné tlačítko „Like“, respektive „To se mi líbí“, konečně dostává moderní vzhled. Původní verze měla počítadlo vedle tlačítko, nicméně vzhledově přívětivější varianta má počítadlo vnořené přímo v modré ikoně. Facebook si od změny slibuje, že lidé začnou tlačítko mnohem více používat.

I Facebook často mění své zobrazovací algoritmy, tedy i zde je riziko...

Jak získat zpátky starý Facebook

Facebok se čas od času mění. Spoustě lidí to vždycky vadí, spousta je nadšená. Zvyknou si nakonec téměř všichni. Nic jiného jim totiž nezbyde. Nebo že by přece jenom? Jistě vás to někdy už taky napadlo, ale možná jste ani nevěděli, že existují opravdu jednoduché způsoby, jak Facebook změnit. A ono často ani nejde o změnu vzhledovou. Na vzhled se dá zvyknout. Ale můžete mít pocit, že by bylo třeba z Facebooku něco odstranit, protože je to tam zbytečné.

13 krásných příkladů webdesignu ve výrazných barvách

13 krásných příkladů webdesignu ve výrazných barvách

I když se vám to tak možná nezdá, začlenění odvážných barev do designu webu je určitě dobrý způsob, jak získat pozornost uživatelů a dát vašim stránkám nezapomenutelnou osobnost. Problémem může být přijít se správnou barevnou kombinací, ale pokud se vám to povede, výsledek bude mít překvapující velký dopad. Zkuste se inspirovat v následujících třinácti příkladech, ve kterých se designéři rozhodně nestyděli použít i odvážnější barvy. A výsledek stojí za to.
Nahoru