Podmínky pro používání obrázků online vymezuje copyright. A existuje mnoho online databází, které nabízejí obrázky, které můžete přidat na svůj web bez otázky jakýchkoliv autorských práv, zdarma. Pokud se chcete vyhnout nepříjemným překvapením v podobě pokut za zneužití autorsky chráněných snímků, pojďte se podívat na několik míst, kde můžete snadno najít kvalitní snímky, při jejichž použití vám nic nehrozí.
Poslední designové trendy na webu jsou jasné. V popředí je jednoduchost, plochý design a interaktivita. My se tentokrát zaměříme na to třetí. Java Script se svými efekty je vidět na každém dobrém webu, rozmáhají se i flash animace nebo aspoň úvodní videa. Svět je prostě v pohybu.
V začátcích mobilních zařízení se weby řešily tak, že byla jedna verze pro desktopy a druhá pro mobilní zařízení. Dělá se to tak sice i dnes, ale máme tu i mnohem praktičtější řešení: responzivní webdesign, který se přizpůsobí každému zařízení. Pokud jste se rozhodli tvořit responzivní web, tady je pár osvědčených postupů, které byste měli dodržovat, aby byl design bezproblémový opravdu na každé platformě.
Znáte to jistě z vlastní zkušenosti. Existuje mnoho průzkumů o tom, kolik času lidé stráví na jednom webu. Čísla jsou docela ohromující, stačí nám totiž skutečně málo k tomu, abychom web přelítli očima a zjistili, o čem pojednává. A tak pár výzkumníků studovalo, jak se lidé dívají na webové stránky, a zde máme 10 užitečných poznatků, které vypozorovali.
Lorem ipsum dolor sit amet. Pokud jste už z těchto slov naprosto unaveni a znechuceni, protože se objevují všude, přinášíme vám teď pár možností, které nabízí mnohem zajímavější texty.
Možná si ještě vzpomínáte na první neohrabané webové stránky v době, kdy se lidé teprve seznamovali s Internetem. Od té doby se hodně změnilo: Internet se stal jedním z nejvlivnějších médií a jeho podoba i využití prošlo neuvěřitelným vývojem.
Přesuňme se teď trochu do budoucnosti jako v nějakém sci-fi filmu. Protože si ale nedovolíme předpovídat technický pokrok moc dopředu, posuneme se jen o rok. Píše se rok 2014. Pár technologií je už mrtvých, málokdo si na ně vzpomene, protože byly nahrazeny modernějšími. K internetu se lidé stále více připojují přes své tablety či smartphony.
Design je důležitý jak pro webové tak pro mobilní startupy. Ale problém je nasnadě: není vždy tak jasné, jak udělat působivý design. Je to v dnešní době jen o tom udělat ho jednoduší, čistší a efektivnější? Odborníci přišli s pěti klíčovými trendy dnešní doby, díky kterým budou vaše webové stránky přitažlivější.
Standardy vzhledu webů jsou dnes nastaveny ve velmi vysokých výšinách. Stejně tak je tomu u WordPress šablon. Téměř všechny z těch hezkých jsou však placené. Musíme tedy vždy za kvalitní šablonu platit? Ne tak docela. Tady je pár těch, které vypadají přívětivě a drží se trendů dnešní doby, protože většina z nich byla vydána v letošním roce.
Službu Snapito.com využijí zejmén webový vývojáři, kteří potřebují udělat screen celého webu, jež je scrollovací (tzn. se vám nevejde na obrazovku). Jednou z možností je natípat celý web po částech. Tedy udělat několik výřezů. To je však zcela neefektivní postup. Jak tedy udělat onen obrázek daného webu?
V souvislosti s plochým designem si můžeme naprosto dokonale vybavit Windows 8 s jejich dlaždicemi. Nikdy se však o něm a o jeho protivníkovi skeuomorfismu nemluvilo tolik, jako teď v souvislosti s nadcházejícím iOS 7. Co to tedy vlastně ten plochý design je a proč se k němu všichni najednou tolik obrací?
Google Fonty byly vymyšleny jako způsob, jak překonat nudná online písma, která jsou používána po mnoho let. S online písmy se designéři mohli spolehnout na cokoliv. Mohli si vybrat libovolné písmo a být si jisti, že bude fungovat všude.
Z anglického jazyka, přeloženo jako ,,plán“ nebo ,,rozvrh“. Grafické rozložení a rozvržení tiskové nebo elektronické stránky. O layoutu se nejčastěji hovoří ve spojitosti s novinami, časopisy nebo televizními pořady. Layout obvykle…
Je-li webová stránka responsivní, tak v každém zařízení, ať už je jakkoli velké, se zobrazení stránky přizpůsobí jeho tvaru. To znamená, že zobrazení stránky bude optimalizováno pro všechny druhy nejrůznějších…
Pochází z Rokycan. Na internetu jej najdete pod přezdívkou Lefiath. A pod stejným názvem najdete i jeho portfolio (Lefiath.cz). Provozuje web Tutoriarts.cz zaměřený na komunitu a návody pro začínající i pokročilé grafiky. Působí jako webový designér již pěknou řádku let, specializuje se na e-shopy.
Logo se mění po sedmnácti letech spolu s novým videospotem, které ve zkráceném čase představuje všechny stanice Českého rozhlas. Celá sranda vyšla na 2,2 milionu korun. Kompletně nový vizuální styl připravilo studio Marvil na základě vyhraného tendru. Jestli je to moc nebo málo za jedno písmeno R, posuďte sami.
Corporate design je jednou ze tří součástí corporate identity a představuje jednotný image společnosti. Zahrnuje jednotné grafické prvky a jednotný styl pro logo společnosti, vizitky, web prezentace aj.
Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem) slouží k označení organizace, společnosti, firmy, projektu nebo instituce ve speciálním grafickém provedení. Logo je uváděno na produktech této firmy, pomáhá…
Corporate identity představuje jednotný firemní styl nebo kulturu, pomocí které se firma, společnost, živnostník prezentuje svému okolí a zákazníkům. Smyslem corporate identity je docílit jednotného vzhledu pro firemní tiskoviny, tiskové…
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.