"Na nových podnikatelských fórech, která vznikla po různých změnách Webtrhu, se spíše diskutuje, než obchoduje.", řekl Petr Jeník, zakladatel nového fóra LinkTrh.cz, které však není novým fórem, jako jsou ta ostatní, ale v mnoha ohledech se liší. Předně nabízí prostor k textové inzerci, nabídce a poptávce po zpětných odkazech a prostor k nabízení PR článků.
Na internetu se objevila zajímavá webová stránka. Jejím autorem je Petr Jeník, se kterým jste mohli číst náš rozhovor o jeho projektu Werb.cz, jenž se stal pevně zakotveným aukčním serverem na českém internetu v poli internetového podnikání. Na své nové webové stránce nabádá lidi k přečtení a sdílení jeho vlastního příběhu. Ten se týká prodeje jeho bytu...
Jméno Petr Jeník nikomu příliš neřekne. Hodně lidí jej ale zná pod přezdívkou Malej Jarda, pod kterou působí především na Webtrhu. Zde vešel do povědomí hlavě svými radami na téma daně a účetnictví, díky nimž získal nejvíce kladných hodnocení ze všech více než 18 tisíc zde zaregistrovaných uživatelů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.