Microsoft začne v nové verzi Windows 8 zobrazovat kontextovou reklamu ze své inzertní platformy Bing Ads. Nebude se týkat celého systému, ale zobrazovat se bude pouze v rámci vyhledávání pomocí funkce Smart Search, která se ještě letos objeví ve Windows 8.1.
Každý, kdo se aspoň trochu zajímá o operační systém Windows 8, tak musel slyšet o chystané aktualizaci 8.1. Ta přinese vylepšené rozhraní Metro, nové aplikace a plno dalších věcí. Dokonce se tu částečně vrátí i známé tlačítko Start, které je s námi již od Windows 95.
Včera byly konečně představeny tolik očekávané Windows 8.1. Přestože by se vám mohlo zdát, že všechny podstatné novinky už během posledních týdnů unikly a vy o nich víte, není tomu tak. Pořád je zde něco nového. V čem je tedy Windows 8.1 lepší než předcházející osmičky a jaké nové možnosti umí?
Windows 8.1 Preview oficiálně debutují již 26. června, takže další podrobnosti o tom, co je nazýváno první hlavní opravou pro Windows 8, už se šíří po internetu.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.