Google v roce 2012 velmi tvrdě vytáhl do boje s nekvalitními weby a přehnanou reklamou. Tento postup je do jisté míry správný a pochopitelný, na druhou stranu ale poškozuje řadu lidí. Google v tomto roce představil několik různých speciálních algoritmů pro vyhledávání a penalizaci nekvalitních webů. Jedním z měřítek kvality webu je množství reklamy a reklamních odkazů.
Předběhnout konkurenci a umístit se ve vyhledávačích na vyšších pozicích by chtěl asi každý. Získat vyšší umístění však není vždy triviální a časem vznikla celá řada technik, které mají vzestup stránky urychlit. Vybrali jsme pro vás ty z nich, které mohout mít spíše opačný účinek, abyste věděli, jak to rozhodně nedělat..
Přehnaná validita webu je zbytečná. Nejen, že po naplnění obsahem se nějaká chybička stejně najde, ale rovněž vyhledávače vám za bezchybný web stejně lepší pozici nedají. Cílem „rozumně“ validního kódu z mého pohledu je uzavření všech tagů (například otevřený< DIV>). Docílíte tak toho, že vaše webové stránky budou vypadat ve všech prohlížečích normálně.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.