Štítek: Zakázané praktiky SEO

Google vytáhl do boje s reklamou a provádí „reklamní revoluci“. Jak daleko chce zajít?

Google vytáhl do boje s reklamou a provádí „reklamní revoluci“. Jak daleko chce zajít?

Google v roce 2012 velmi tvrdě vytáhl do boje s nekvalitními weby a přehnanou reklamou. Tento postup je do jisté míry správný a pochopitelný, na druhou stranu ale poškozuje řadu lidí. Google v tomto roce představil několik různých speciálních algoritmů pro vyhledávání a penalizaci nekvalitních webů. Jedním z měřítek kvality webu je množství reklamy a reklamních odkazů.
SEO optimalizace: Černé ovce, aneb čemu se raději vyhnout…

SEO optimalizace: Černé ovce, aneb čemu se raději vyhnout…

Předběhnout konkurenci a umístit se ve vyhledávačích na vyšších pozicích by chtěl asi každý. Získat vyšší umístění však není vždy triviální a časem vznikla celá řada technik, které mají vzestup stránky urychlit. Vybrali jsme pro vás ty z nich, které mohout mít spíše opačný účinek, abyste věděli, jak to rozhodně nedělat..
Jaký je význam validity kódu a hlavičky vašeho webu? Mohou vám přivést nové návštěvníky?

Jaký je význam validity kódu a hlavičky vašeho webu? Mohou vám přivést nové návštěvníky?

Přehnaná validita webu je zbytečná. Nejen, že po naplnění obsahem se nějaká chybička stejně najde, ale rovněž vyhledávače vám za bezchybný web stejně lepší pozici nedají. Cílem „rozumně“ validního kódu z mého pohledu je uzavření všech tagů (například otevřený< DIV>). Docílíte tak toho, že vaše webové stránky budou vypadat ve všech prohlížečích normálně.
Nahoru