Štítek: Zákazníci

mcdonalds-angry-birds-burgers-china-2

Špatný marketingový tah? Zelené burgery se zákazníkům nelíbí

Možná jste zpozorovali, že McDonal’s propaguje nový film Angry Birds. Rozdává hračky s Angry Birds a připravil taky dva speciální burgery. Ty se však u zákazníků s nadšením nesetkaly a my se nedivíme. Moc k jídlu totiž nevypadají.

cop

OBRAZEM: Očekávání vs. realita fotografií, které lákají na dovolené

Na první pohled může vysněná dovolená z internetu vypadat naprosto dokonale, bez jakýchkoliv problémů. Zdání ovšem většinou klame. Mnoho lidí totiž zapomíná na to, že propagační fotografie, které mohou vidět na internetu, většinou nemusí zobrazovat skutečnost

rohlikslevy

S novou funkcí na Rohlik.cz ušetříte stovky korun!

Jeden z nejrozšířenějších online supermarketů v České republice, který slibuje doručení do 90 minut. Jak můžeme vidět, Rohlik.cz už se změnami začal. Nově na stránkách Rohlik.cz najdeme klub Rohliček, který nabízí speciální slevy a cashback pro rodiny s dětmi. Těšit se ale můžete mnohem na víc!

facebook page verification 2

NÁVOD: Získejte ověřenou stránku na Facebooku

Věděli jste o tom, že modrý symbol ověření zvyšuje u zákazníků důvěru? Takže pokud jste ještě o ověření nežádali, je na čase. Je sice známo, že se modrá fajfka získává velmi těžko, ale i přesto můžete zažádat o ověření vašich stránek a dostat alespoň symbol v šedé barvě. I tento symbol vám může pomoci k větším tržbám!

Vodafone 3G Vpn Free Unlimited Premium Internet Trick -tricksworldzz.in

Vodafone se snaží z lidí dostat peníze, od 4. listopadu 2015 nabízí nové tarify, o kterých nikoho neinformoval

Společnost Vodafone udělala další změnu, o které žádného z uživatelů neinformovala. Od 4. listopadu 2015 totiž zavedla společnost nové tarify. Podobná situace se stala již před rokem, kdy společnost přednastavila ,,službu“ Data nad rámec balíčku. Český telekomunikační úřad ovšem operátorovi nařídil, aby přestal zákazníkům účtovat peníze za služby, které si prostě neobjednali.

rietta

Falešná facebooková stránka trollí zákazníky

Někdy je lepší hodit připomínky zákazníků za hlavu. Občas jsou nesmyslné, stupidní nebo urážlivé, a tak je lepší nereagovat, než si vylít vztek. A nebo se na to podívat s nadhledem, jak se to daří falešné facebookové stránce Customer Service, která úspěšně trollí zákazníky různých firem.

klenota_domodi

Klenota na sociálních sítích aneb jak se dělá marketing na Facebooku

Není pochyb o tom, že v 21. století musí mít každá firma, která chce uspět, profil aspoň na Facebooku. Úplně nejlepší je, když okupujete víc sociálních sítí – na Twitteru hlásíte novinky, na Instagramu podstrkujete fotky svých výrobků. Dozví se o vás víc lidí a navíc zůstanete ve spojení se svými zákazníky.

Čtyři typy zákazníků, kteří jsou neustále online

Čtyři typy zákazníků, kteří jsou neustále online

Identifikace zákazníků vám může pomoci dobře rozjíždět váš byznys. Budete vědět, co se zákazníkům líbí, co očekávají a co požadují. Tím se budete moci zaměřit přesně na jejich potřeby. Platí to všude, stejně tak na webu. Pojďte tedy poznat sociální motýly, neustále pracující kariéristy, nenapravitelné pařmeny a fanoušky technologií.
Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
Nahoru