Štítek: Zákaznická podpora

Jak vybrat správný kávovar? Chatbot Eva vám poradí

Konkurence v oblasti internetového prodeje neustále roste. Snadnou a rychlou cestu nákupu spotřebního zboží z pohodlí domova využívá stále více zákazníků, konkurenční boj si tak neustále žádá nové a neotřelé nápady. Internetová nákupní galerie Mall.cz nyní prezentuje novinku v podobě chatbota Evy, který má zintenzivnit vztahy se zákazníky. Zatím poradí s výběrem kávovaru, časem vás možná provede celou nabídkou sortimentu.

Jak Alza.cz hledala ztracený e-mail…

Občas si zákazníci neodpustí vulgární slůvka, která mají zdůraznit a podtrhnout jejich naštvanost. Poté na řadu nastupuje talent pracovníků PR oddělení, kteří se nesmí nechat vytočit ani sebesprostějším slovíčkem či urážkou. Názornou ukázku, jak se bravurně vypořádat s rozčíleným člověkem, předvedl v pátek 5. srpna 2016 na sociální síti internetový obchod Alza.cz.

Falešná facebooková stránka trollí zákazníky

Někdy je lepší hodit připomínky zákazníků za hlavu. Občas jsou nesmyslné, stupidní nebo urážlivé, a tak je lepší nereagovat, než si vylít vztek. A nebo se na to podívat s nadhledem, jak se to daří falešné facebookové stránce Customer Service, která úspěšně trollí zákazníky různých firem.

Nahoru