Štítek: Zákaznický servis

Snímek obrazovky 2017-12-23 v 21.27.52

O klíčové klienty DPD se bude nově starat Patrik Hauf

Nové role manažera oddělení klíčových zákazníků ve společnosti DPD, předního přepravce v České republice i v Evropě, se zhostil Patrik Hauf. Za sebou má kariéru v řadě renomovaných společností a DPD ho přijalo rovnou do plné sezóny. Bude zodpovídat za největší klienty, komunikovat s nimi a dělat vše pro to, aby byli se službami spokojení.

Chatbot Eva

Jak vybrat správný kávovar? Chatbot Eva vám poradí

Konkurence v oblasti internetového prodeje neustále roste. Snadnou a rychlou cestu nákupu spotřebního zboží z pohodlí domova využívá stále více zákazníků, konkurenční boj si tak neustále žádá nové a neotřelé nápady. Internetová nákupní galerie Mall.cz nyní prezentuje novinku v podobě chatbota Evy, který má zintenzivnit vztahy se zákazníky. Zatím poradí s výběrem kávovaru, časem vás možná provede celou nabídkou sortimentu.

telephone-586266_640

Geis CZ (ne)umí pečovat o své zákazníky

V současné době se odehrává ostrý konkurenční boj mezi přepravními společnostmi. Asi největší zbraní, která zajistí vítězství, je přijatelná cenová politika. Nicméně, k čemu jsou nízké ceny, když se vám dostanou nekvalitní služby. Přepravní společnosti by měly snoubit výhodné ceny za své služby a dobrý zákaznický servis. Skupina Geis CZ má pravděpodobně nastavenou jinou strategii, jak se mohl přesvědčit jeden ze zákazníků.

medium

Twitter začne zobrazovat, kdy firma nejvíc odpovídá

Hodně firem využívá Twitter pro komunikaci se zákazníky. Přestože se je snaží přetáhnout Facebook, který jim doporučuje psát si s lidmi přímo přes Messenger, Twitter je pro zákaznický servis prostě lepší. A sociální síť si to velmi dobře uvědomuje.

Nahoru