Věděli jste o tom, že modrý symbol ověření zvyšuje u zákazníků důvěru? Takže pokud jste ještě o ověření nežádali, je na čase. Je sice známo, že se modrá fajfka získává velmi těžko, ale i přesto můžete zažádat o ověření vašich stránek a dostat alespoň symbol v šedé barvě. I tento symbol vám může pomoci k větším tržbám!
Štítek: Zákazník
Tisková zpráva: freeSAT spouští propagační kampaň, při níž nabízí stávajícím zákazníkům výhody za přivedení nových, slevu dostane každý
Satelitní televize freeSAT připravila pro své zákazníky akci, v níž nabízí stávajícím zákazníkům slevu z ceny, doporučí-li její satelitní televizní služby svým příbuzným, přátelům či známým. Za doporučení každého nového…
Tisková zpráva: INFOGRAFIKA: Kde je budoucnost nakupování? V responzivním webu nebo mobilní aplikaci?
Od doby svého vzniku se nakupování na internetu neuvěřitelně změnilo. Začal vznikat tzv. responzivní design a mobilní aplikace, které nám všechno začaly až moc zjednodušovat. V čem je ale ta budoucnost? To nám prozradí infografika od Heureky.
Faktura je poslední kontakt s vaším klientem, věnujte ji dostatečnou péči!
Svět je nekompromisní. A pokud chcete být ti nejlepší, musíte působit více na úrovni než konkurence. Základem je stavět na detailech, které většina lidí považuje za kravinu. Když jdete do nějaké luxusní restauraci, také očekáváte nějakou vyšší úroveň. Když vám přinesou hnusnou účtenku vytisknutou (pomalu) na toaletním papíře, dojem se hnedka změní.