Poslední dny roku 2014 jsou tady, požádali jsme proto vedoucího startupu Balíkonoš – Martina Jareše, aby shrnnul celý uplynulý rok z pohledu českého rostoucího startupu. Zároveň (než začnete číst) nezapomeňte přečíst i předešlé články ze zákulisí českého Balíkonoše.
Štítek: Ze startupu
Balíkonoš na BarCampu v Ostravě
Startup Balíkonoš, kterému u nás na Objevit věnujeme část obsahu se před týdnem vydal do Ostravy na další oblíbenou akci BarCamp. A co všechno je doprovázelo? Přednášky, pití drinků a rozhazování vizitek…
Tak trochu “jiný” virální marketing
Po delší době tu opět máme novinky ze zákulisí českého a perspektivního startupu Balíkonoš, kterému se v našem magazínu pravidelně věnujeme. Tentokrát nám CEO zmiňovaného startupu Martin Jareš řekne o tom, jak se náhodou zrodil geniální nápad na virál kampaň. Jen ještě zmíním, že to není jediný článek, kde mluvíme o Balíkonošovi, rozhodně vám doporučujeme si přečíst i další články, neboť opravdu stojí za to!
Balíkonoš: Co nového u Balíků
Před pár dny jsme psali o naší účasti na Shopcampu, který společně pořádali kluci z Shoptet.cz a Shopsys.cz. Co se dělo na akci najdete zde.