Štítek: Zpětné odkazy

kscm

Google bomba

Pojmem Google bomba býval označován zvláštní způsob zneužití vlastností vyhledávače Google. V podstatě šlo o zlomyslnou srandičku, která spočívala v tom, že se hledajícím při zadání zpravidla nelichotivé fráze zobrazily…

lb

Linkbuilding

Co je to ten linkbuiding? V klasických poučkách se můžeme dočíst, že se jedná o jeden z nejdůležitějších úkonů využívaných při procesu SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. A klasické poučky…

rap-genius-photo

Google potrestal web za nekalé SEO praktiky

Rap Genius, web, který se zabývá texty písní, náboženskými texty a podobnými věcmi, zaslal otevřený dopis Googlu. Vysvětluje v něm svoji SEO strategii, protože ho Google za nekalé praktiky potrestal.

backlinks

Google zasáhl proti síti pro budování zpětných odkazů

Vyhledávače tvrdě pracují na tom, aby zabránily kupování a prodeji zpětných odkazů, které pak manipulují s výsledky vyhledávání. Google nyní rázně zakročil v případu Backlinks.com.

Jaký význam mají zpětné odkazy? A jak to všechno vidí vyhledávače?

Jaký význam mají zpětné odkazy? A jak to všechno vidí vyhledávače?

Víte, co vlastně znamená kvalitní zpětný odkaz a jak jej získat? Víte o tom, že jeho správným vyplněním získáte další kladné body, které váš web posunou ve vyhledávačích výše? Definice zpětného odkazu: „Zpětný odkaz je odkaz umístěný na cizím webu, který vede na váš web.“
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Pátý díl bude ve znamení sociálních sítí. Zaměříme se na obecné zásady úspěšného marketingu, které lze aplikovat na všech sociálních sítích. Vysvětlíme si, jak je důležité zvolit vhodnou sociální sít, v čem spočívá jejich pravá síla, k čemu jsou sociální sítě...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

V dnešním díle se podíváme na vytvoření plnohodnotného webu, který bude sloužit pro podporu webu mateřského. Tím, že si vytvoříte takový web, se vám otevírá mnoho způsobů propagace. Kromě bannerů, textových odkazů přes samostatné články až po e-mailový marketing a další...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Třetí díl naší série bude o vytváření podpůrných webových stránek. Vytváření samostatných webových stránek je jeden z nejnáročnějších postupů. Jak z pohledu technické, tak i časové náročnosti. K vytvoření podpůrných webových stránek se můžete postavit několika způsoby...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Budování vztahů s ostatními webovými stránkami vás může stát poměrně dost úsilí i času, ale po zásluze vás čeká zasloužená odměna. Tímto způsobem totiž můžete protlačit odkazy na své webové stránky na opravdu relevantní weby. Takové zpětné odkazy budou mít nejen pozitivní dopad na vaše umístění mezi výsledky vyhledávání...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

V jednom z dřívějších článku Co jsou to Off-page faktory webových stránek? jsme si objasnili, co to jsou zpětné odkazy jsou a proč jsou pro webové stránky důležité.Tento článek je prvním ze série témat “Kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost” a bude mít celkem 6 dílů. U každého způsobu budování zpětných odkazů...
Co jsou to Off-Page faktory webových stránek?

Co jsou to Off-Page faktory webových stránek?

Jak jsme si řekli v úvodním článku, pod pojmem Off-Page faktory webových stránek chápeme vše, co se děje mimo naše webové stránky. Jedná se tedy zejména o zpětné odkazy, které na náš web odkazují. Hodnota každého zpětného odkazu je vnímána individuálně. Na tuto hodnotu má vliv několik aspektů, o kterých si povíme právě v tomto článku.
Nahoru