Štítek: žurnalistika

filip-rozanek

Jedno z nejhorších rozhodnutí Českého rozhlasu

Vyhazuje se všude, je přece krize. Nadbyteční zaměstnanci se nachází i v Českém rozhlasu. Jenže těžko říct, zda správně posoudili, kdo přesně je nadbytečný. Vypadá to totiž, že provedli jedno ze svých nejhorších rozhodnutí. A pak ho ještě tak nespravedlivě odůvodnili.

hacker

Hackeři z Íránu používají revoluční taktiku špionáže

Skupina íránských hackerů používá falešné profily na sociálních sítích a falešný zpravodajský portál, který má provádět špionážní útoky na nejméně 2000 lidí. Zaměřují se především na vedoucí americké vojenské a diplomatické pracovníky, personál kongresu, novináře z oblasti Washingtonu DC, americké experty na všechno možné, lidi pohybující se v okolí obrany v USA a Izraeli. Další oběti byly zaměřeny ve Velké Británii, Saúdské Arábii a Iráku.

vojtech-bednar-uvod

Vojtěch Bednář: Něco jde přirozeně, zapomeňte na poučky. Vaše intuice je chytřejší

Stará se o web firemni-sociolog.cz. Přednáší, školí, radí a hodně píše. Pomáhá firmám se správným vedením zaměstnanců. Je takovým českým ombudsmanem, který hájí zájmy jak zaměstnanců, tak firem. Jeho parketou…

nahnila-hruska-cover

Zajímavý web #106: Máte po krk zpráv TV Nova a Potravinového inspektora?

„Hruška hledá lacinou senzaci,“ hlásí web s příznačným názvem Nahnilá Hruška. Všimněte, si, že se jedná o Hrušku s velkým H. Jde tady totiž o potravinového inspektora. Ale nejen o něj. Autor stránky se zmiňuje i všeobecně o programu televize Nova (možná ji znáte spíše pod názvem TV Hovna) a o úžasných receptech pana Hrušky.

markething_uvodni

Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví

Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.

Nahoru