Štítek: žurnalistika

2855991_filip-horky-v0

Filip Horký: v pětadvaceti letech už stihl to, co jiní novináři nedokážou za celý život

Tvář Filipa Horkého dobře znají pravidelní diváci internetové DVTV, kde již druhým rokem dělá moderátora. Předtím pět let vykonával obdobnou pozici v České televizi a nově se stěhuje do Seznam Zpráv….

filip-rozanek

Jedno z nejhorších rozhodnutí Českého rozhlasu

Vyhazuje se všude, je přece krize. Nadbyteční zaměstnanci se nachází i v Českém rozhlasu. Jenže těžko říct, zda správně posoudili, kdo přesně je nadbytečný. Vypadá to totiž, že provedli jedno ze svých nejhorších rozhodnutí. A pak ho ještě tak nespravedlivě odůvodnili.

hacker

Hackeři z Íránu používají revoluční taktiku špionáže

Skupina íránských hackerů používá falešné profily na sociálních sítích a falešný zpravodajský portál, který má provádět špionážní útoky na nejméně 2000 lidí. Zaměřují se především na vedoucí americké vojenské a diplomatické pracovníky, personál kongresu, novináře z oblasti Washingtonu DC, americké experty na všechno možné, lidi pohybující se v okolí obrany v USA a Izraeli. Další oběti byly zaměřeny ve Velké Británii, Saúdské Arábii a Iráku.

vojtech-bednar-uvod

Vojtěch Bednář: Něco jde přirozeně, zapomeňte na poučky. Vaše intuice je chytřejší

Stará se o web firemni-sociolog.cz. Přednáší, školí, radí a hodně píše. Pomáhá firmám se správným vedením zaměstnanců. Je takovým českým ombudsmanem, který hájí zájmy jak zaměstnanců, tak firem. Jeho parketou…

nahnila-hruska-cover

Zajímavý web #106: Máte po krk zpráv TV Nova a Potravinového inspektora?

„Hruška hledá lacinou senzaci,“ hlásí web s příznačným názvem Nahnilá Hruška. Všimněte, si, že se jedná o Hrušku s velkým H. Jde tady totiž o potravinového inspektora. Ale nejen o něj. Autor stránky se zmiňuje i všeobecně o programu televize Nova (možná ji znáte spíše pod názvem TV Hovna) a o úžasných receptech pana Hrušky.

markething_uvodni

Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví

Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.

Nahoru