Střípky ze ShopExpo 2015

Ve dnech 4. a 5. června 2015 se v Ostravě, v multifunkční hale Gong, konala jedna z největších konferencí e-commerce ve střední Evropě. Vystoupilo zde více než 50 řečníků a lidé z oblasti e-commerce zde mohli získat velmi zajímavé kontakty. Již při vstupu do haly návštěvníky přivítal online bar společnosti H1.cz a stánek Googlu. ShopExpo navšívilo 2100 lidí.

Minulý týden se v Ostravě, v multifunkční hale Gong, která vznikla z bývalého plynojemu postaveného Vítkovickými železárnami v roce 1924, konala dvoudenní konference e-commerce – ShopExpo.

Před vstupem do multifunkční haly se návštěvníci mohli kochat industriálním areálem Dolní Vítkovice.

DSCN7506

Ihned po vstupu do multifunkční haly Gong čekal na návštěvníky online bar společnosti h1.cz.

DSCN7519

V prvním patře bylo připravené příjemné, odpočinkové posezení, které přichystala společnost Heureka

DSCN7510

Heureka pro návštěvníky ShopExpo připravila také soutěž, jejímž motem bylo „Klasickým nákupním košíkům už odzvonilo“. Úkolem soutěžících bylo objet jednotlivé praporky s nápisy, které se vztahují k online nákupu, co nejrychleji. Malé nákupní košíky byly ovládány pomocí tabletu. Výherce vždy získal lahvičku slivovice s logem společnosti.

DSCN7520

DSCN7508

V hlavním sále měla úvodní přednášku Zlata Holušová, která v centru města každoročně pořádá známý hudební festival Colours of Ostrava. Letos se bude konat již 14. ročník festivalu, a očekává se na 40 tisíc návštěvníků.

DSCN7487

Následoval cyklus přednášek a workshopů, jako například Jan Řežáb a jeho přednáška „Jak social mění svět a e-commerce“, David Špinar – „Výkonnostní marketing 2.0, Renáta Ptáčníková – „Guerilla jsi ty“, Tomáš Hájek – „Utečou lidé z obchodů na web?“ a další.

První den konference byl ukončen přednáškou James A. Cusumana – člověka mnoha profesí, který na závěr i zazpíval.

DSCN7501

Následovala volná zábava a koncerty hudebních skupin Buty a Mňága a Žďorp.

DSCN7509

A nyní něco ke statistice :-)

  • Konferenci navštívilo zhruba 2100 lidí
  • Více než polovina účastníků konference nešla spát dříve než v půl druhé
  • Vypito 600 lahví vína
  • Vypito 4000 litrů piva
  • 4 žádosti o ruku :-)

DSCN7488

Konference měla co do počtu účastníků obrovský úspěch a rozhodně byla ideální možností získání nových a velmi zajímavých kontaktů. Ovšem, některé přednášky byly spíše propagací vlastních firem, nabytí nových vědomostí návštěvníci příliš očekávat nemohli. Dalším nedostatkem byl fakt, že o přednášky a workshopy byl velký zájem ale kapacita jednotlivých sálů byla nedostačující. První ročník ShopExpa ale dopadl velmi dobře a doufejme, že i příští rok se bude akce opakovat. A bude ještě lepší ! :-)

Zajímá se o Internet, optimalizaci webů a nové trendy v oblasti IT. Má ráda cestování, Skotsko, dobrou hudbu a své Donské sphynxe, kteří jí při psaní často dělají společnost. Stále hledá nové výzvy a každý den se probouzí s úsměvem, protože vždy může být líp, ale i hůř. Ráda Vám zprostředkuje informace, které Vás budou zajímat a bavit.

Komentáře

Nahoru