Tisková zpráva: Studie zaujetí mobilních uživatelů odhaluje, že odměny nabídnuté ve správný okamžik posilují nákupní záměr

Studie založená na kódování obličeje a biometrickém průzkumu společností Kiip a IPG Media Lab ukázala, že odměny v mobilních aplikacích posilují zájem zákazníků efektivněji, než bannerové reklamy.

Společnost Kiip ve spolupráci s firmou IPG Media Lab, divizí společnosti IPG Mediabrands, dnes zveřejnila výsledky první komplexní studie účinnosti reklamy na základě okamžiku ve svém odvětví. Chad Stoller, vedoucí partner společnosti IPG Media Lab a Brian Wong, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Kiip poprvé na Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions zveřejnili hlavní zjištění studie. Ukazuje se, že použití odměn v klíčových okamžicích v mobilních aplikacích jako mechanismu zaujetí zákazníka vyvolává silný nákupní záměr a posiluje oblíbenost značky. Účinek odměn je ve srovnání s tradičními bannerovými reklamami mnohem silnější.

„Naše údaje ukazuje, že odměny umožňují značkám gratulovat spotřebitelům v okamžicích nejvyššího štěstí, pozornosti a zaujetí. Využitím našich poznatků v marketingových výzvách pomocí efektivních mobilních médií mohou značky inovativním a osvědčeným způsobem posílit aktivační body,“ řekl Stoller.

„Údaje mluví samy za sebe – odměny jsou lepším řešením mobilního marketingu než bannerové reklamy. To dokazuje, že společnost Kiip buduje měřitelnou oblíbenost značky pomocí odměny v kontextu s chováním uživatele a oslovením spotřebitelů ve chvíli jejich nejvyššího zaujetí a vnímavosti. To představuje největší dosavadní zhodnocení našeho marketingového modelu založeného na využití okamžiku. Všichni obchodníci, kteří spoléhají na bannerové reklamy, by měli důkladně přehodnotit své mobilní strategie,“ řekl Wong.

Uzavřená studie, která zkoumala 1344 spotřebitelů pomocí nejnovější biometrické technologie a kódování obličeje, zhodnotila reakce a dopad různých mobilních reklam na tyto značky v okamžicích úspěchu – během zvláštních okamžiků při používání aplikací, když spotřebitel dosáhne nějakého cíle. Tato studie zkoumá:

•Emoce a emocionální intenzitu v okamžicích úspěchu

•Srovnání přijetí odměn a reklam spotřebiteli

•Povědomí o značce

•Oblíbenost a vnímání značky

•Nákupní záměr

Příklady okamžiků úspěchu zahrnují zaškrtávání položek v seznamu úkolů, zápisy cvičení, vytváření seznamů skladeb, zakládání nových receptů a postup na další úroveň ve hrách. Odměny pro účely této studie poskytly značky v odvětví zábavy, spotřebního zboží a automobilového průmyslu.

Odměny posilují nákupní záměr

Studie ukázala, že když značka mobilnímu spotřebiteli ve správnou chvíli nabídne odměnu, nákup značkového produktu je mnohem pravděpodobnější, než když spotřebitel vidí bannerovou reklamu.

1.Nákupní záměr – Odměny posílily nákupní záměr o 82 procent, zatímco bannerové reklamy pouze o 6 procent. Odměny na základě okamžiku posilují nákupní záměr 14 krát více.

2.Obecně rozšířená přitažlivost – Posílení nákupního záměru odměnami neustále překonává bannerové reklamy, bez ohledu na druh aplikace (např. produktivní programy nebo hry) a na odvětví značky (např. spotřební zboží, automobilový průmysl, zábava).

Odměny mají pozitivní vliv na oblíbenost značky

Studie zjistila, že odměny jsou účinnější než bannerové reklamy v celé řadě značkových metrik.

1.Vnímání značky – Ve všech testovaných scénářích odměny soustavně překonávají účinek bannerových reklam na podporu atributů značky (např. kvalitu značky, úctu ke značce). Odměny například zvýšily respekt ke značce o 14 procent, zatímco bannerové reklamy snížily respekt o 7 procent.

2.Vědomí o značce a oblíbenost značky – Ačkoli reklamy generují silnější vědomí o značce než odměny, studie zjistila, že ve skutečnosti značku poškozují snížením její oblíbenosti o 6 procent. Naproti tomu odměny od stejné značky zvýšily její oblíbenost o 10 procent.

Úplnou zprávu najdete na adrese: http://labt.ag/1mSnwHt

O společnosti Kiip

Společnost Kiip (vyslovuje se „kíp“) přináši novou definici způsobu, jakým se značky spojují se svými spotřebiteli prostřednictvím platformy okamžitých odměn, která se zaměřuje na „okamžiky úspěchu“ v aplikacích každodenního použití. Tento inovativní přístup k mobilnímu marketingu vytváří mezi uživateli, vývojáři a inzerenty silné zaujetí vyvolané pozitivními emocemi. S podporou značek Hummer Winblad, Relay Ventures, True Ventures, Verizon Ventures, Digital Garage, IPG a jiných, společnost zvýšila k dnešnímu dni objem svého kapitálu o 15 400 000 dolarů.

O společnosti IPG Media Lab

Společnost IPG Media Lab je stejným dílem mozkový trust, zkušební platforma a podporovatel změn. Nabízíme agenturám a provozovatelům médií odborné znalosti, zdroje a poradenské služby šité na míru. Tím jim poskytujeme schopnost využít vznikající komunikační příležitosti s cílem podpořit kvantifikovatelné výsledky, poznatky a strategie. Firma IPG Media Lab je součástí společnosti IPG Mediabrands, inovační a investiční části společnosti IPG. Máte-li zájem o další informace, navštivte stránky www.ipglab.com nebo sledujte @ipglab.

Fotografie a multimediální galerii najdete na adrese: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140616006205/en/

Kontakty

Kiip, Oddělení pro vztahy s veřejností

Katy Kenealy, 801-828-6056

katy@methodcommunications.com

nebo

IPG Mediabrands/IPG Media Lab

Rachael Wolfson, 212-883-4749

Rachael.wolfson@mbww.com

Daniel Friedman, 212-883-4780

Daniel.friedman@mbww.com

Zdroj: IPG Mediabrands

Tuto tiskovou zprávu a multimédia najdete online na adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20140616006205/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Zdroj: ČTK/Protext

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru