Takhle se dělá reklama: Persil vyčistí všechno

Některé reklamy jsou prostě povedenější než jiné. Ať už je to jejich vtipem nebo třeba tím, že hrají na city. A často se ani nemusí jednat o žádnou reklamu, která dá spoustu práce. Chce to jen trefný nápad.

Přesně takový trefný nápad měl Persil. Upozornila na něj facebooková stránka Ads of the World, kde všeobecně najdete spoustu dobrých světových reklam. Pojďme se ale zaměřit na tuhle unikátní od mexické větve reklamní agentury DDB, protože prostě nemá obdoby.

O Persilu jste jistě někdy slyšeli. Je to ten prací prášek, který vám dokonale vypere všechny nečistoty a zanechává prádlo svěží. Vypere dokonce i inkoust, víno nebo kari. Právě na tyhle tři potraviny, od kterých se můžete zašpinit, se reklama zaměřila.

Persil si poradí s každou skvrnou. Stačí trochu zírat

A zaměřila se pochopitelně na to, jak je můžete vyčistit. Tentokrát se vykašlala na všechna zajímavá videa a podobné klasické reklamy. Šli na to jinak. Mnohem jednodušeji. Přesto je ale výsledek snad i lepší, protože je minimálně dost originální. Podívejte se sami.

Stačí, když budete zhruba deset sekund upřeně hledět na láhev Persilu, kterou vidíte na obrázku.

persil-ink

persil-wine

persil-curry

Zmizelo to, že? Persil prostě funguje! Jakmile se totiž začnete soustředit na prací prášek, vaše oči vás ošálí a zdá se vám, že je skvrna vyčištěna. Jak by to bylo krásné, kdyby to v životě takhle fungovalo jediným pohledem! Tenhle jednopohledový způsob praní má ale jistou nevýhodu… Jakmile přestanete zírat na Persil, skvrna je zase zpátky.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru