Tato aplikace dokáže zkoušet kosmetické produkty pomocí rozšířené reality

V současné době rozšířená realita nachází stále širší uplatnění, a to jak v průmyslu herním, tak i kosmetickém. Společnost Sephora vydala aplikaci s rozšířenou realitou, která pomůže ženám urychlit a usnadnit proces hledání vhodné kosmetiky. Dokonce aplikaci využití i muži, kteří chtějí pořídit například rtěnku své partnerce, ale nevědí, jaký odstín by jí slušel.

V aplikaci zvané Visual Artist vyzkoušíte na konkrétním obličeji, jak by vypadaly různé kosmetické produkty. Dále vás aplikace naučí techniky nanášení make-upu a ukáže styly líčení, aniž byste si museli cokoliv nanášet ve skutečnosti na tvář.

aplikace

Zdroj: YouTube

Aplikace s rozšířenou realitou funguje tak, že reálný vizuál doplňuje o digitální informace. Vyberete si ze tří variant podle toho, jaký typ líčení chcete vyzkoušet.

Stačí nahrát fotografii buď vaši, nebo někoho jiného, potvrdit okrajové body rtů a očí, a potom vybrat barvy a prvky líčení. Poté dostanete výpis produktů, které byly při líčení použité, a tak si je můžete s klidným svědomím zakoupit, protože víte, že vám budou slušet. Už nebudete zbytečně utrácet peníze za kosmetiku, kterou použijete jednou a vyhodíte, protože vám nesedne odstín.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru