Tisková zpráva: Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah

Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah

Firma Teckler vytváří nový koncept pro využívání internetu. Jedná se o koncept, který dává 100% kontrolu do rukou uživatelů a současně je založen na vylepšení nástrojů, které existují již dnes. Díky tomu si mohou uživatelé vytvářet konkrétní obsah a získat tak další zdroj příjmu.

Díky firmě Teckler, která investuje své peníze do propagace a plateb tvůrcům obsahu, přichází Web 3.0.

„Teckler je dalším krokem ve světě internetu. Myslíme si, že v době Internetu 1.0 byla drtivá většina služeb zdarma a v době Internetu 2.0 začaly firmy vydělávat peníze díky obsahu vytvářeného uživateli. V době Internetu 3.0 začínají konečně vydělávat peníze samotní tvůrci obsahu,“ vysvětluje Claudio Gandelman, zakladatel firmy a bývalý generální ředitel firmy Match.com pro Latinskou Ameriku.

Teckler nabízí snazší nástroje pro zapojení návštěvníků než které jsou k dispozici na blozích a bez nutnosti neustálé aktualizace obsahu. Obsah lze vytvářet a sdílet v různých formátech, včetně textu, fotografií, videa či audia a stále získávat platby od návštěvníků, kteří tento obsah zhlédnou. Tvůrci obsahu získávají 70% z částky, kterou jejich obsah vydělá.

„Po šesti měsících vývoje nyní náš projekt spouštíme současně ve 164 zemích, ve 13 různých jazycích a potenciálně dosažitelný počet uživatelů je více než 4 miliardy,“ poznamenal Gandelman.

Firma Teckler vydělává na reklamě, kterou umisťuje do obsahu vytvářeného uživateli v závislosti na tom, jak je daný obsah navštěvován. Hlavní myšlenkou je vytvořit platformu pro sdílení znalostí, kultury a zájmů způsobem, který je zajímavý, není svázán množstvím pravidel a umožňuje uživatelům využívat a sdílet jejich kreativitu a diskutovat o řadě různých věcí.

Tecklers jsou placeni podle počtu zobrazení jejich obsahu.

„Tímto modelem rozbíjíme stávající paradigmata, protože dáváme běžným lidem možnost stát se tvůrci názorů a získat vliv bez ohledu na to jak jsou zapojeni v sociálních sítích, jen na základě obsahu, který vytváří a nabízí.“

Mezi Tecklers patří řada lidí z různých oblastí, od pedagogů a vědeckých pracovníků, přes technologické nadšence až po milovníky literatury, umělce, fotografy, příležitostné kuchaře či lidi, kteří nabízí tipy v oblasti zábavy, cestování, zdraví, krásy, apod. Teckler se také stane centrem zájmu každého, kdo hledá jakýkoli druh informací.

„Firmy, které si osvojí chytrý způsob práce s platformou Teckler získají skutečně mimořádný nástroj. Například firma, která se zabývá prodejem potravin může psát recepty, zveřejnit je na portálu Teckler a umístit do nich odkaz na své webové stránky. je to nový svět a všichni, kteří vědí jak jej dobře využívat, získají příležitosti, které tu dosud nebyly,“ dodává Gandelman.

Komentáře

Nahoru