Tisková zpráva: Televizi ovládl nový sitcom – vtip, nebo tak trochu jiné PR

Sedíte u televize, začíná reklamní blok, všude šťastné extra bílé úsměvy, vymazlená auta, přibarvené ovoce, lahodně vypadající lupínky apod. Není snad reklama, která by se obešla bez záběrů na detail, moderní grafiky a rychlých střihů. V tom uprostřed reklamního bloku záběr na schránku.

Otec rodiny hlásí, že jde na ryby a bere si slané dobroty s sebou, vzniká hádka, každý člen rodiny, chce dobroty pro sebe. Nakonec se rozhodnou si o ně zahrát. Jste zmateni, přemýšlíte, zda končí reklamní blok nebo někdo někde udělal chybu. V „druhém díle“ sledujete pokerovou hru o slané dobroty. Celá rodina švindluje, na konci se zhasne a rodina se o dobroty popere. Záhy zjistíte, že jde o reklamu na slané dobroty české společnosti VEST ze Zlína. Sděluje, že blafovat nemusí, protože je opravdu česká. Reklama prostě vybočuje z řady reklam a celého reklamního bloku.

Na webových stránkách rodiny Vestíků www.vestikovi.cz můžete pak shlédnout všechny „epizody“ sitcomu i ty které by se v televizi vysílat nedaly, protože by hned zapadly do ranku zakázané reklamy. Otce ztvárnil Marek Dobrodinský, matku hraje Jana Čambalová.

Neobejdou se bez pubertální dcery a malého rošťáka. Rodina má i vlastní facebookové stránky. Vytvářejí tak obraz reálné rodiny, denně komunikují přes sociální sítě, vyhlašují soutěže.

Reklama silně připomíná začátky sitcomů u nás. Máte tak pocit, že jste se vrátili do devadesátých let. Vzpomínáte třeba na Nováky? Kritika je smetla ve velkém, ale seděli jsme u každého dílu. A ať už Vám kontroverzní reklama, kterou vytvářela agentura ALKOM, připadá mimo mísu nebo se Vám líbí, prostě se o ní mluví a je mezi ostatními nepřehlédnutelná.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese https://www.protext.cz.

Zdroj: ČTK/Protext

Komentáře

Nahoru