Tisková zpráva: Tereza Houdková nastoupila do společnosti TP-LINK na pozici Marketing manager

Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, s účinností od 1. ledna posílila svůj tuzemský tým o Terezu Houdkovou. Ta bude mít z pozice Marketing managera na starosti kompletní marketingovou komunikaci společnosti.

Tereza Houdková vystudovala obor Globální podnikání a management na Newton College v Brně. Svou kariéru začala v PR agentuře DataConsult. Později pak působila jako marketingový specialista pro značku Toshiba a v PR agentuře LivePR plnila úlohu Marketing directora. 

„Značka TP-LINK působí na českém trhu již tři roky, během nichž se dokázala úspěšně dostat do všeobecného povědomí. Úkolem našeho nového Marketing managera bude další zvyšování efektivity komunikace a jejího detailního zaměření,“ okomentoval poslání Terezy její přímý nadřízený Felix Wang, který je ve společnosti TP-LINK Country managerem.  

Česká republika, Praha – 10. 2. 2015 

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru