Tesco využilo aféry Rohlik.cz ve svůj prospěch. Vytvořilo skvělou reklamu

Český internetový supermarket Rohlik.cz minulý týden čelil razii cizinecké policie, která v jeho pražském skladu zatkla desítky cizinců neoprávněných pracovat v České republice. Tesco dlouho nečekalo a den nato postavilo na aféře svou geniální reklamu. „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu,“ zní slogan reklamního banneru, který Tesco zveřejnilo na svém facebookovém profilu.

Služba Rohlik.cz, jejíž tržby v loňském roce dosáhly 960 milionů korun, musela zastavit objednávky pro Prahu, protože cizinecká policie prováděla kontrolu právě v pražském skladu. Zadržela zde zhruba 85 cizinců, kteří měli povolení pouze pro Polsko, a tak v České republice pracovali nelegálně. Tomáš Čupr, zakladatel platformy Rohlik.cz, detaily o razii zveřejnil i na svém facebookovém profilu.

tesco cz

Zdroj: Facebook

Jakmile musela služba dočasně přerušit objednávky pro hlavní město, využilo toho marketingové oddělení Tesca. Tento řetězec zveřejnil na svém profilu příspěvek se sloganem: „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu!“ Pod fotografií se objevil ještě popisek: „Nepřijely vám dneska rohlíky? Objednejte si nákup na https://nakup.itesco.cz a už zítra bude u vás!“

K této reklamě, na kterou se snesla spousta rozporuplných komentářů, se vyjádřil i samotný Rohlik.cz. Server The Student Times totiž publikoval zprávu o marketingovém činu Tesca, přičemž si nenechal ujít narážku na Twitteru přímo na Rohlik.cz. Tomu i přes jeho těžkou situaci humor nechybí:

twitter rohlik

Zdroj: Twitter

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru