Thajská reklama, která dojímá milióny lidí

Když se řekne doják, tak každého napadne Titanic nebo jiný, podobně známý film. Nicméně thajská reklama společnosti True Move všechny tyto filmy překonává. Trvá přitom něco málo nad 3 minuty.

A to se odráží i na počtu zhlédnutí celého videa. Za 2 měsíce získalo více než 14 milionů zhlédnutí, což je vysoké číslo na reklamu. Rovněž vyvolalo velké pozdvižení na sociálních sítích. Přitom toto video začíná velmi nenápadně.

Malý hoch je zde chycen a obviněn majitelkou obchodu z krádeže. Majitel občerstvení, které sídlí o kousek dále, zde přiběhne a za malého chlapce zaplatí a navíc mu přidá zeleninovou polévku. Chlapec na to nijak nereaguje, jednoduše beze slova uteče.

Poté klip skočí o 30 let dopředu. Majitel občerstvení stále pomáhá lidem – nějaké muži dal zeleninovou polévku. Nicméně poté se stane neštěstí – zkolabuje. V nemocnici je poté záběr na majitele v bezvědomí.

Pomáhat ostatním se vyplatí

Pomáhat ostatním se vyplatí

A pak na účet za lékařské zákroky – ty dosahují 792 tisíc thajských bahtů, což je něco kolem půl milionu Kč. Pro dceru to je příliš velká částka, a tak se snaží prodat dokonce i samotný obchod. 

Naštěstí na další scéně lze vidět, jak se dcera probouzí vedle svého otce a dívá se na nový účet za pobyt v nemocnici – na něm je ale nyní prázdná částka. Poté se dozví, že náklady na léčbu byli zaplaceny už před 30 lety. Ošetřující doktor je totiž tím chlapcem, kterému před 30 lety pomohl její otec.

True Move oznámilo, že vytvořilo tuto reklamu, protože věří v sílu rozdávání bez očekávání něčeho za to. Dále tvrdí, že příběh vznikl na základě reálných příběhů sdílených na internetu.

A co vy? Jak na vás toto video zapůsobilo? Začnete nyní jenom tak pomáhat lidem?

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru