Obsah je pán – to už dnes víme všichni. Bez slušného obsahu vašich statusů, tweetů nebo pinů si vás nikdo ani nevšimne. I vynikající obsah může ale naprosto zapadnout, když ho neumíte dobře prodat.
Každý den jsou na Facebook nahrány miliony fotek a jednoho tak napadne, zda zrovna tato fotka, kterou se chystá zveřejnit, za to vůbec stojí. Příliš často se zapomínáme zeptat sami sebe: Stojí zrovna tahle fotka za to?
Není pochyb o tom, že WordPress je nejoblíbenější blogovací platformou a redakčním systémem na současném trhu. Den po dni roste obliba jeho obliba a přibývají jeho uživatelé. Dokonce i některé známé weby jako eBay, Sony, CNN, Mashable nebo Forbes fungují na WordPressu!
Fungování internetu se některým může zdát jako magie… Zapnete počítač, kliknete na několik tlačítek a vida – email, sportovní výsledky, počasí, Facebook! Tahle infografika vysvětluje jednoduché fakty o tom, jak to všechno funguje.
Čas od času se stane, že i přes veškerou snahu marketingových pracovníků dojde k situaci, kdy se jim nepodaří splnit cíle, které si předsevzali. Nedaří se jim zapojit publikum, nedaří se jim udělat jejich značku populárnější. Víte proč?
Průzkumy ukázaly, že žádosti o retweet je vyhověno častěji, pokud k ní připojíte vykřičník. Ale nic se nesmí přehánět. Tentýž výzkum prokázal, že vykřičníky zároveň způsobují menší počet kliknutí na tweet – na to myslete především tehdy, jestliže váš tweet obsahuje odkaz.
Pinterest je po Facebooku a Twitteru třetím největšm sociálním médiem, na scéně je však stále spíše nováčkem. Má však velký potenciál v obchodní oblasti a některé subjekty už pracují na vytváření takové prezentace na Pinterestu, která přiláká zákazníky a udělá reklamu značce.
Roztomilá infografika pochází z dílny PostRocket a poskytuje rady, jak optimalizovat své facebookové posty až do nových výšin úspěšnosti. Nebojte se sladkého designu – uvedené rady jsou střízlivé a rozumné.
Internet se neustále vyvíjí. Možná ještě pamatujete doby, kdy na vás na obrazovce svítil bílý "plain text" a s úžasem teď pozorujete, co vše dokáží dnešní webové technologie. Pokud vás zajímá vývoj Internetu, třeba vám pomůže i tato infografika, která mapuje vývoj internetových technologií a Internetu za posledních 10 let.
Každý den kontrolovat svoji váhu, porovnávat své míry s mírami modelek, počítat každou kalorii. Má tohle cenu? Podívejte se, jak vypadaly módní ikony ve své době s dokonalou postavou. A nezoufejte, pokud vaše postava nemá tvary podle posledních trendů. Třeba budou jednou v módě i baculky!
I když se daly pro zhodnocení jednotlivých velkých a malých blogerů použít jiné metriky, je to první vlaštovka mezi "českými" infografikami na marketingové scéně. Podívejte se, kdo je nejpilnějším marketingovým blogerem nebo blogerkou.
Mít tkaničky v botách provlečené jednoduše křížem, jak nám to vnucují všichni prodejci obuvi, maminky a mistři v tanečních? To přeci už dávno nefrčí. Stránka 9gag.com připravila tuhle přehlednou vychytávku pro fajnšmekry. S touto infografikou budete za všech okolností za frajera. Nezapomeňte – v detailu je síla!
Pro milovníky kultovní filmové série Game of Thrones připravili chlapci z 9GAGu pěkný obrázek shrnující vizáž postav v reálu a ve filmu. Asi vás nepřekvapí, že vlastně vypadají všichni úplně jinak.
Jaké sociální sítě využívají firmy nejčastěji? Jak moc jsou pro ně důležité sociální sítě a jakou jim přikládají různé společnosti váhu? K čemu nejčastěji využívají Facebook, Twitter, LinkedIn nebo Google +? To vám prozradí následující infografika.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.