Tištěná reklama, kterou rozpohybujete pomocí smartphonu

Víte, co je ještě lepší než mít tištěnou a digitální reklamu? Spojit je! Izrealeský Ford nám ukazuje, že to jde.

Inovativní vůz Ford Explorer je zaměřen na tři hlavní funkce. A právě na ty se zaměřila i izraelská společnost BBR Saatch & Saatchi zabývající se marketingem. Vytvořila hybridní kampaň, která kombinuje tisk a digitální prvky.

A co to vlastně znamená?

Agentura nechala vytisknout do novin klasický inzerát. Jenže v určitém místě v inzerátu je vyhrazený prostor, do kterého máte dát svůj telefon. V tom prostoru je navíc QR kód, takže jakmile tam dáváte mobil, naskenujete QR kód a na mobilu se spustí to, co je potřeba.

par_assist

V inzerátu je místo určené přesně pro mobilní telefon

Místo toho, aby o výhodách vozidla Ford Explorer suše psali, to prostě jednoduše prakticky demonstrují. Dobré, že?

Zdroj: We Are Social Media

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru