To si kuř! Tak odpovídá Vodňanské kuře od Babiše na Facebooku

Vodňanské kuře, společnost ze skupiny miliardáře a ministra financí Andreje Babiše, má interesantní styl komunikace na Facebooku. Jeden ze spotřebitelů na facebookové stránce společnosti nelibě zhodnotil produkt „Dětské kuřecí párky s vitamíny“. A jak na příspěvek reagoval jeden z největších zpracovatelů drůbeže v České republice?

„Přijde vám normální prodávat pod názvem „Dětské kuřecí párky s vitamíny“ výrobní salám v ceně 140 Kč/kg a obsahující éčka, která nejsou vhodná pro děti. A ještě drobným písmem uvést, že výrobek není vhodný pro děti? Je brand manager magor a maketingový manager psychopat? Tak schválně – budete mít koule na odpověď, nebo mne smažete?“ Přesně takto zněl příspěvek od jednoho z naštvaných a zklamaných spotřebitelů.

„To si kuř. Optej se tady https://www.vodnanskadrubez.cz/o-nas/kontakt.html,“ zněla odpověď facebookové stránky Vodňanská drůbež. Celou komunikaci k příspěvku můžete zhlédnout níže na obrázku.

Jak se vám tento styl komunikace líbí?

12003183_866201280127603_6801519115788753069_n

Stojí snad za odpověďmi rádoby marketingový mág a vyhlášený expert na komunikaci na sociálních sítích Marek Prchal? V minulosti se staral také o reklamní kampaně pro politickou stranu ANO.

Jelikož příspěvek v hodnocení na facebookové stránce není, nelze říct, zda se nejedná o fake. Nicméně v hodnocení se dnes objevily další příspěvky, které společnost rozhodně nepotěší.

ScreenHunter_4

Hodnocení zveřejnili další nespokojení spotřebitelé. Dočkají se také odpovědi: „To si kuř.“?

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru