Trapas! Předvolební reklama sklízí pouze kritiku!

Politické strany u nás se snaží přesvědčit voliče, aby volili právě je. A nyní se jedna z nich (ČSSD) pokusila zapůsobit na mladé lidi „vtipnou“ reklamou. Bohužel se jim to moc nepovedlo.

 Již název videa „Sex v práci“ napovídá, čeho se video týká. Bohužel nikoho by nenapadlo, že se z toho vyklube taková hovadina. A tomu odpovídají i reakce – nyní má video 30 palců nahoru…a 160 palců dolů!

Video nyní atakuje hranici 40 tisíc zhlédnutí, což není špatné. Bohužel lidí to sdílí hlavně z důvodů, že je to velmi pobavilo. Účelem ČSSD bylo lidi zaujmout. To se jim povedlo. Ale všechno ostatní selhalo.

Den poté totiž nahráli na YouTube další video, ve kterém vysvětlují myšlenku videa uvedeného výše:

Bylo natáčeno v hospodě…asi proto, aby to působilo přátelským dojmem. Nejsme ekonomové, takže nebudeme hodnotit, jak jsou dané myšlenky reálné. Ale můžeme posoudit jinou věc – počet zhlédnutí.

847. Tolik lidí vidělo vysvětlující video. Video, které má prezentovat myšlenky a nalákat voliče. A přitom toto video viděl 1 z 50, co viděl první video. Většina lidí se zarazila nad „vtipnou“ reklamou a dále to nezkoumala.

České politické strany se snaží využívat moderních technologií a virálního šíření, ale zatím jim to moc nejde. Na podzim takhle například selhala ODS, když svému sloganu nezaregistrovala webové stránky.

A ODS tehdy ve volbách dopadla velmi špatně – ve volbách byla až na 5. místě s necelými osmi procenty hlasů. Čeká nyní něco podobného ČSSD ve volbách do EP?

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru