Trend ve znamení jednorožce pomalu mizí z Instagramových fotek
Jednorožec vždy symbolizoval něco vzácného, neobvyklého a originálního. Charakteristiky vychází z podstaty mystického zvířete, je to bájné zvíře, které snad ani neexistovalo. V poslední době se s motivem jednorožce roztrhl pytel. Každý chtěl být tak originální, že se sama originalita rozplynula. Nejen, že se motiv jednorožce tiskne na všechno možné, ale existuje i „jednorožčí“ limonáda.
Jednorožec je v dnešní moderní době vyobrazován především v růžové, modré a fialové barvě. Trend už není vzácností. S jednorožcem seženete cokoliv vás napadne. Můžete se pokochat lidskou kreativitou. S tématikou jednorožce je například: vibrátor, oční linky, barva na vlasy, tenisky, lak na nehty a další …
Trendu si všiml i řetězec kaváren Starbucks. Do nabídky nápojů se zařadila limitovaná edice Unicorn Frappucina. Okamžitě se tento produkt stal na Instagramu číslem jedna.
Dle Google Trend byl výraz jednorožec nejvyhledávanějším výrazem v dubnu tohoto roku. Poté začala jeho popularita klesat a nahradily ho jiné. Jednorožcům pomalu začíná klesat popularita, ale stále se předměty s jednorožci vyrábějí.
Společnost je přebíhavá a dlouho nevydrží u jednoho konceptu, avšak po nějaké době se k němu opět vrátí. Zboží s jednorožcem je vyrobeno za 1 miliardu dolarů a číslo stále roste. Výrobci stále věří, že odbytiště najdou
Zdroj, foto/text: mashable.com, instagram.com
Komentáře