Twitter: 5 chyb, kterých byste se měli vyvarovat

Twitter může sloužit jen pro zábavu, ale zároveň může být skvělou platformou pro online propagaci firmy. Můžete na něm budovat širokou komunitu a zveřejňovat přesně to, co se vám honí hlavou. Ale abyste se na Twitteru opravdu řadili k těm nejlepším, měli byste se vyvarovat následujících pěti chyb.

1. Tečka při začínání tweetu uživatelským jménem

Tohle je docela základní pravidlo, ale mnoho uživatelů jej stále nedodržuje. Pokud začínáte tweet uživatelským jménem, uvidíte ho pouze vy a zadané uživatelské jméno.

you-are-what-you-tweet

Pokud ho ale chcete udělat viditelný pro všechny, stačí jednoduchý trik. Na začátek přidáte tečku „.“ a Twitter už zaregistruje, že tweet nezačíná uživatelským jménem.

2. Sledování zpět

Taky téměř každého, kdo vás začne sledovat, hned sledujete zpět? Jasně, je to slušné a hezké gesto, ale není to nezbytné.

twitter

Jedním z nejdůležitějších aspektů nutných k udržení dobré strategie na Twitteru je udržet si „čistou“ časovou osu. Když se vám denně budou zobrazovat tisíce příspěvků, které vás vlastně ani nezajímají, nebude to moc konstruktivní. Navíc si pak nevšimnete tweetů od lidí, kteří jsou pro vás opravdu důležití.

3. Příliš dlouhé tweety

Kratší tweety generují větší zapojení uživatelů. Delší příspěvky se prostě nikomu nechce číst a než dočtete do konce, často zapomenete jejich pointu. Nejúspěšnější jsou prý tweety o délce 100 – 120 znaků.

retweet

Nezapomeňte také, že někdo při retweetování může chtít přidat vaše uživatelské jméno. Takže pro něj nechte dostatek volných znaků.

4. Tweetování plné URL

Délka příspěvků na Twitteru je omezená, místem musíte šetřit. Není tedy vůbec na škodu použít nějaký zkracovač URL.

5. Málo nebo moc tweetů

Mít účet na Twitteru a nic na něm nepublikovat je špatné. Uživatelé vidí, že jste neaktivní, a to v případě firem nedělá moc dobrý dojem. Když ale tweetujete až moc, může to být nepříjemné vašim followerům.

untitled

Podle čeho máte tedy poznat ten správný počet příspěvků? Není to tak lehké, ale jistě si poradíte. Pamatujte na to, že tvoříte obsah pro lidi. Pište jen o tom, co je může zajímat.

Zdroj: We Are Social Media, fotografie: Flickr – Fumi Yamazaki, Yiying Lu, Joshua Stearns

Komentáře

Nahoru