Twitter neslouží jako tvůrce zpětných odkazů, to asi nechápe pražská firma na výrobu razítek

Twitter neslouží jako tvůrce zpětných odkazů, to asi nechápe pražská firma na výrobu razítek

Je složité zjistit, že SEO není o tom, že všude budete rvát odkazy a klíčová slova, které v kontextu nebudou vůbec dávat žádný smysl. Toto myšlení používá pražská firma na výrobu razítek, která neustále přispívá na svůj Twitter (několikrát za sebou) to samé. Odkazy, zřejmě si myslí, že Twitter jim nějakým kouzlem vytvoří zpětné odkazy pro SEO.

Identita firmy na sociálních sítí je důležitá. Akorát, když nějaká firma si myslí, že například Twitter vytvoří zpětné odkazy, tak z toho může vzniknout poměrně dobré pobavení. Konkrétní příklad? @Vyrobarazitek, kde na jejich oficiální Twitteru, kde jsou denně nové Tweety. Nic neobvyklého, ale všechny Tweety odkazují na to samé, na oficiální webovou stánku vyrobarazitekpraha.cz.

Zřejmě si myslí, že jim tyto příspěvky budou vytvářet použitelné zpětné odkazy pro SEO. Asi každý znalec zapláče, neboť tento způsob samozřejmě vůbec nefunguje. Proto má zřejmě firma tak málo sledujících…

 

 

 

Asi hlavní představou této firmy je, že čím více použijí slova „Výroba razítek Praha“, stanou se populárními, neboť četnost tohoto výrazu na stránkách je poměrně velká, aniž by to dávalo alespoň malinký smysl.

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru