Dnes vyšlo 1 článků

Podaří se Twitteru vytěžit z reklamy skutečně 30 miliard?

Příjmy Twitteru z reklamy rostou raketovým tempem již několik let. Na rozdíl od Facebooku se Twitteru neustále daří postupně zvedat hodnotu svých akcií. A to právě díky vysoké efektivnosti své vlastní reklamy.

Přibližně před třemi roky přišel s novým formátem reklam, jedná se o tzv. „tweetované reklamy“, které zajistily Twitteru více než polovinu ročního zisku společnosti. Dle analytiků firmy tomu nebude jinak ani letos. Z 288 milionů dolarů (téměř 6 miliard korun) v roce 2012 by se měl Twitter vyšplhat v reklamních příjmech na 582 milionů dolarů (přes 11,5 miliardy korun) v roce 2013 a navýšit tak výdělek z reklam skoro dvojnásobně. Částečně by mu k tomu měl napomoci i příjmy z prodeje mobilní reklamy.

V roce 2014 by se pak měl příjem z reklamy vyšplhat na úctyhodných 950 milionů dolarů (19,1 miliardy korun).

Celkově by si tak Twitter mohl za následující dva roky přjít na více než 30 miliard korun jenom díky prodeji reklamy.

Zdroj: http://blogs.wsj.com/digits/2013/03/27/research-firm-boosts-twitter-ad-sales-estimate-to-950-million-for-2014/

Komentáře

Nahoru