Uber míří do Brna, kde bude hledat nejlepší podnikatelské nápady

Uber spolupracuje s investiční společností Credo Ventures, přičemž společně poskytují rady začínajícím podnikatelům. V rámci celoevropského projektu UberPITCH budou autoři prezentovat svůj podnikatelský plán profesionálním investorům, od kterých obdrží zpětnou vazbu a rady. A zároveň se ti nejlepší z celé Evropy setkají se spoluzakladatelem Uberu, se kterým mohou diskutovat o obchodní strategii.

V České republice si Uber vybral pro hledání podnikatelských talentů moravskou metropoli Brno. Partnery českého kola UberPITCH jsou investiční společnost Credo Ventures a magazín Forbes.

Travis_UberPITCH1

V autě UberPITCH se vám může změnit život.

„Brno je v České republice významným centrem inovací a technologií, ve kterém žije a pracuje řada nesmírně chytrých lidí, proto bylo toto město pro nás jednoznačnou volbou pro organizaci letošního UberPITCH,“ uvedl Lokman Kuris, generální ředitel českého Uberu.

Nicméně Uber ještě v Brně nepůsobí, ale v posledním půl roku zaznamenal, že se snažilo přes 13 tisíc lidí objednat službu právě v Brně.

14 minut ve voze Uber vám mohou změnit život

Celoevropský projekt UberPITCH dává šanci všem zajímavým podnikatelským nápadům. Snadno a rychle zjistíte, zda můžete s vašim nápadem ve světě uspět. Přihlaste se do 27. května 2016 do 18:00 hodin přes online přihlášku na stránce http://t.uber.com/pitchbrno. Porota, kterou tvoří zástupci společností Uber a Credo Venture, rozhodnou o tom, zda se budete prezentovat profesionálním investorům.

UberPITCH StartupFest 1

Uber hledá podnikatelské talenty.

„A proč ne v autě? Dobrý nápad se dokáže prosadit kdekoliv a tohle nás baví. Prostě se projet a zahájit jízdu svého života,“ dodal k připravované akci UberPITCH Petr Šimůnek, šéfredaktor časopisu Forbes.

Ve čtvrtek 2. června 2016 mezi 14:00 až 16:00 hod. si v centru Brna ve vozech UberPITCH vyslechnou podnikatelské záměry tři investoři, a to Ondřej Bartoš (partner, Credo Ventures), Miloš Sochor (řídící partner, Y Soft Ventures) a Petr Borkovec (generální partner, Brno Investment Group). Vybraní zájemci budou mít 7 minut na představení svého nápadu a dalších 7 minut budou poslouchat zpětnou vazbu od investora. A poté se investoři musí shodnout na jednom nejlepším nápadu z České republiky, jehož jméno oznámím 3. června 2016.

Vybraný uchazeč se zúčastní individuální konzultace s investičními odborníky a zároveň postoupí do celoevropského kola.

Komentáře

Nahoru