Uber používá ke své propagaci drony, kteří dráždí řidiče v dopravních zácpách
Uber je globální společnost, která umí získat pozornost. Ve městě Mexico City, ve kterém žije 9 milionů lidí, jsou na každodenním pořádku dopravní zácpy. A právě dopravní zácpy využila společnost umožňující objednání přepravy osobních automobilem ke své propagaci.
Uber využívá drony k propagaci služby UberPool. Bezpilotní letouni s nápisem „Jedeš sám?“ anebo „Kvůli tomuto nikdy neuvidíš sopky.“ dráždí řidiče stojící v dopravních zácpách. Druhý nápis poukazuje na to, že kvůli smogu ze všudypřítomných automobilů není možný výhled na nedaleké sopečné vrcholky.
UberPool prosazuje takzvaný car pooling, což je sdílení vlastního automobilu s lidmi se stejným cílem, respektive se stejným směrem jízdy. Ve své podstatě UberPool funguje na stejném principu jako česká služba BlaBlaCar (dříve Jízdomat). Účelem služby UberPool je snížit počet automobilů na silnici. Nicméně v USA by originální propagace s drony neprošla, a to kvůli legislativě týkající se používání dronů.
Mexico City je vyhlášené pro svou nesnesitelnou dopravu, a proto toto město představuje velkou příležitost pro Uber.
Zdroj: Time
Komentáře