Uživatelé Google+ na stránce v březnu trávili průměrně 7 minut

Uživatelé Google+ na stránce v březnu trávili průměrně 7 minut

Google+ na mnoha frontách dohání Facebook, ale v jednom klíčovém aspektu stále zaostává. Je to čas strávený na sociální síti.

Podle údajů Nielsen strávil průměrný uživatel na Google+ v březnu 6 minut 47 sekund. Na Facebooku to proti tomu bylo asi 44 minut. Nicméně toto číslo je na Facebook malé. V březnu roku 2012 to bylo průměrně 7 hodin 9 minut na každého uživatele. Když se podíváme na Google, tak zdánlivě malé číslo je pro něj významným skokem. V únoru 2012 totiž průměrný uživatel Google+ na této sociální síti strávil 3,3 minuty. Ještě by bylo vhodné doplnit, že údaje nezahrnují komunikace přes aplikace.

Google však tvrdí, že čísla společnosti Nielsen jsou daleko od skutečné pravdy, ke které mají interní přístup.

Nielsen ještě uvádí, že 20 milionů lidí v USA používá aplikace Google+ pro Android a iPhone, což je neuvěřitelný 238% nárůst oproti březnu loňského roku. Na počítačích vzrostl počet uživatelů o 63%. Velmi pravděpodobné je ale překrývání návštěvníků – někteří přistupují jak prostřednictvím počítače tak mobilu.

Ještě pro srovnání, během stejného času měl Facebook 142,1 milionů unikátních přístupů z počítače a 99 milionů unikátních přístupů z mobilních zařízení. Twitter měl 34 návštěvníků z počítače a 29 milionů z mobilu.

Zdroj: mashable.com

Komentáře

Nahoru