V České republice vznikla první digitální agentura zaměřená na zdravotnictví

V segmentu komunikačních a kreativních agentur vznikla první digitální agentura specializující se na zdravotnickou sféru. Zakladatelem agentury HealthBeat, která se bude zabývat digitální komunikací zdravotnických zařízení a farmaceutického průmyslu, je manažer Jan Nízký, který nabyl zkušeností v CET21, Seznam.cz či Burda Praha.

Digitální agenturu, jejíž cílovou klientelou jsou farmaceutické firmy, nemocnice, polikliniky, zubní, oční, reprodukční a estetické kliniky, provozuje stejnojmenná společnost, ve které Jan Nízký vlastní třetinu a působí jako managing director. Další dvě třetiny drží Zdeněk Dvořák a David Fiala, majitelé společnosti Praga Medica Healthcare zabývající se zdravotní turistikou. Ta se zároveň stala partnerem agentury HealthBeat.

medical-563427_1280

Zdroj: Pixabay

V agentuře dále působí Radim Horák, který pracoval v CET21, Burda Praha a FTV Prima, na pozici social media & content manager.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru