V podzimní reklamní kampani na boty se objevila holčička s Downovým syndromem

Reklamy velmi často prosazují nezdravé a nedosažitelné ideály krásy. Jeden nápad může proměnit reklamu na společensky pozitivní. Americká značka obuvi Livie & Luca’s představila novou reklamní kampaň „Back to School“ orientovanou na dětskou módu. A právě v této kampani se objevuje čtyřletá dívka Cora s Downovým syndromem.

Americká charitativní organizace Changing the Face of Beauty se snaží měnit vnímání krásy. Napomáhá tomuto přístupu mnoha firmám.

coralede

Čtyřletá Cora s Downovým syndromem

„Období „Back to School“ je pro děti kritické. Changing the Face of Beauty se snaží změnit vnímání firem, neboť 13 % dětí vracejících se do školy mají nějaký hendikep,“ vysvětlila zakladatelka a ředitelka organizace Katie Driscollová.

Posláním organizace je měnit vnímání krásy

LL_FW15_Cora_Skipper

Organizace mění vnímání krásy

Tento cíl se organizaci naplňuje. Doposud pomohli více než sto společnostem změnit pohled na jejich reklamní kampaně. Organizace měla například sehnat deset dívek s postižením pro módní přehlídku značky GAP.

„Jestliže její fotografie pomůže ke změně vnímání a myšlení lidi a opuštění jejich stereotypů, potom j to krok správným směrem,“ prozradila matka Cory.

LL_SS16_CoraOliviaD

Úsměv holčičkám sluší

Na Instagramu začali rodiče pod hastagem #imgoingbacktoschooltoo sdílet fotografie svých potomků s nějakým postižením. To dokazuje, že reklamní kampaň americké značky obuvi má skutečně úspěch.

ScreenHunter_1

ScreenHunter_2

ScreenHunter_3

Zdroj / Foto: Mashable / Instagram

Komentáře

Nahoru