Viditelnost příspěvků na Facebooku klesla na 2 %

Viditelnost příspěvků na Facebooku klesla na 2 %

Gigant sociálních sítí nám dává jasně najevo, že své služby nebude poskytovat zadarmo a postupem času budou firmy za reklamu platit v celém rozsahu.

Ještě během minulého roku bylo možné při výběru vhodného příspěvku a s pomocí aktivních fanoušků docílit dosahu i více než patnácti procent. V prosinci 2013 však sociální síť snížila viditelnost příspěvků stránek na čtyři procenta fanoušků. Tento krok zapříčinil pád dosahu zhruba o polovinu předchozích hodnot. Omezení na čtyři procenta Facebook ještě snížil změnou algoritmu, takže se bez placené reklamy firmy jen těžko zviditelnily.

Zhruba na konci února Facebook zakročil znovu. Výše zmíněné čtyři procenta snížil opět o polovinu a změny se začaly projevovat. Nyní je viditelnost příspěvků na největší sociální síti planety skutečně pouhá dvě procenta a bez placené reklamy získáme zákazníky na Facebooku jen těžko, respektive vůbec.

Položme si však otázku: Je to pro náš byznys dobrá či špatná zpráva?

Originální článek: Facebook Reportedly Slashing Organic Reach for Pages 

 

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru