VIRAL: Heineken přichází s kontroverzní reklamou, která testuje lidskost a charakter

Pivovarská společnost z Nizozemí přichází s kontroverzní reklamou testující lidskost, charakter a schopnost změnit se. V kampani zvané #OpenYourWorld společnost Heineken, od které byste čekali spíše tradiční pivní reklamu se spoře oděnými modelkami, proti sobě staví dvě úplně protikladné osoby. Dokáže si popírač klimatu něco říct s ekologickým aktivistou?

V reklamě se proti sobě postaví feministka s mužem, který ženu vidí pouze jako hospodyňku u plotny. A dokonce se ukáže, že i muž vnímající transgender za něco zvráceného si má co říct s transgender osobou.

Za reklamní kampaní stojí agentura Publicis London, která pojala reklamu jako sociální experiment. V místnosti se vždy objeví dvojice, která musí plnit zadané úkoly. Jedním z úkolů je například sestavení židle za konverzace o životě. Ve výsledku účastníci zjistí, že si staví bar, na němž se objeví dva Heinekeny. A za barem se promítnou konfliktní názory obou účastníků z dvojice, a potom je pouze na nich, zda si dokážou sednout u piva a promluvit si.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru